فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آلبوم یه ون تنی آرتا - کل آهنگ ها

متن آلبوم یه ون تنی آرتا کل آهنگ ها
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

چشم بهم بزنی - چرا میگذره - اراده کن - یه ون تنی - پارک وی

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید  آرتا یه ون تنی
آهنگ چرا میگذره :
بگو یعنی بازم میشه بی دغدغه زندگی کرد

هیچوقت نمیشه هیچوقت

هر روز میره عین باد و این سنِ ماست

که میشه بیشتر هی میشه بیشتر

چرا میگذره چرا میگذره بگو

تو بگو چرا میگذره چرا میگذره انقدر سریع

تو بگو چرا میگذره چرا میگذره بگو

چرا میگذره چرا میگذره انقدر سریع

این ماییم که یادمون رفته

واسه کسی مهم نی حالمون بد شه

ما جاییم که آسمون هست

ولی واسه پرواز شده بالمون بسته

این ماییم که یادمون رفته

واسه کسی مهم نی حالمون بد شه

ما جاییم که آسمون هست

ولی واسه پرواز شده بالمون بسته

یادمون رفته یادمون رفته

شده بالمون بسته

آرزوم اینه بفهمم صاحاب آسمون کیه

تو بگو دلیلِ کاره خوب چیه

وقتی همه بعده یکی دو روز یادشون میره

من بخشیدم بم هرکی بدی کرد

گفتم همتون یه گو*ین هستین شبیه هم

حتی الانم پاشی تو بری أ این شهر

اونکه رفتنیه میره مهم نی عزیزم نه

وقتی قراره انقدر راحت بمیرم

چه فایده واسم انقدر آدم بمیرن

همینا مارو یک شب با هم ببینن

چشم میزنن چون مارو چشم ندارن ببینن

ولی هرکی هر کاری کرد

تو ببخش بذار پای بچگیش

زندگیتو ساده تر بگیر

فردا شدی واسه هرکسی

این راطه ام اگه داشتش ارزش به یادش اشک بریز

یه روز بودی عاشقم ولی اون روز یاده من که نیست

اون روز یاده من که نیست

بگو یعنی بازم میشه بی دغدغه زندگی کرد

هیچوقت نمیشه هیچوقت

هر روز میره عین باد و این سنِ ماست

که میشه بیشتر هی میشه بیشتر

چرا میگذره چرا میگذره بگو

تو بگو چرا میگذره چرا میگذره انقدر سریع

چرا میگذره چرا میگذره بگو

چرا میگذره چرا میگذره انقدر سریع انقدر سریع

میکشی تو جلوم خطای صافو

مخِ منم داره منحنی میره

بازم لوت میدم با چشاتو

یه سری چیزا که گفتنی نی که

مثل شاهنامه قصمون آخرش خوشه

یکه همیم میگن بدیم توام باورت شده

این همه هوادارا هوا مارو داره

یاکی تنهایی تا نفس آخرت پره

جوابِ اینارو خودش میدونه

خالیا میره اینجا پرش میمونه

نمیدونم دیگه ساعت چنده

داره عقربه میره جلو طاقت سخته

میدم بره پایین سه کامشو یه جا

خدا حفظم کرد نخوندم کتابشو یه بار

اگه خودت باشی اینجا زشت میشی

پیشنهاد میکنم تو ام نقابتو بذار

همش دنبالِ گلِ نابی عین زنبورا

همه رفیقامن که پاچیدن توی کندوا

مشغولِ قاطی کردنِ معجونا

انگار چندساله نرسیدم همش من توو رام

این ماییم که یادمون رفته

واسه کسی مهم نی حالمون بد شه

ما جاییم که آسمون هست

ولی واسه پرواز شده بالمون بسته

این ماییم که یادمون رفته

واسه کسی مهم نی حالمون بد شه

ما جاییم که آسمون هست

ولی واسه پرواز شده بالمون بسته

یادمون رفت شده بالمون بست

شده بالمون بسته

آهنگ : چشم بهم بزنی

چشم به هم بزنی

همه رنگا عوض میشن

میفهمی همه حرفا الکین

چشم به هم بزنی

تو هم یه روز أ یادت من میرم

نموندیم برای هم

چشم به هم بزنی

میبینی هیچی مثلِ قبل نی

میری دنبالِ عشقِ بعدی سریع

حیف که همه بدیم

حیف که همه بدیم

چشم به هم بزنی میبینی چقدر آدما عوضین

حیف که همه بدیم

این روزا میگذره بیبی تا چشم به هم بزنی

چشم به هم بزنی

بیشتر میشد عشقِ به تنفر

من استرس همش قرص

ولی سیراب بودم أ این چشما که رومه

این عشقا که پوله تو چی

بودی تشنه ی توجه

ولی باز نبود حسِ بهتر أ تو

کجاست اون چِشا که مال من بود

گفتم وایسا گفتی آخه چند روز

گفتم چشم به هم بزنی یه مترم نی دیگه فاصلمون

ولی نشد معاملون

همه گفتن فرقِ تو با این اونه

که تو دوستش داری اون قدرتو نمیدونه

گفتم با خنده آخه دیوونه

تا یکی نره هیچکی قدرشو نمیدونه

من و تو یکی بودیم منم با تو غریبه

تو ام چه بخندی چه گریه کنی اوضاع همینه

اینجوری خوشحال تری هنو یادتم صبحا

وقتی که دلم تنگِ برا همینا

حرفای بعده من خنده عصبیا

میگفتی حرفاتو پس بگیر

اشکِ من درمیاد از دلم دربیار

یه ببخشید فقط میشکنه قلبِ من نگیا

کمبودش نیست برا بعدیات

بد بودم هرچقدر قدیما

توو فکرم هر وقتی هی بهم گفتی بت نشم نزدیک

چرا چون فیک همش حرفی

یه پلک زدم رفتی

برو دیگه نمیخوام بشنوم حرفی

چشم به هم بزنی

رفیقا دشمنن

چشم به هم بزنی

خیلیا مردن قدرشونو بدون نمیان عمرا نه

چشم به هم بزنی

تولدته باز نفهمیدی چی شد اصلا شدش یه سال

یکیو داری که حوس کنه چشات همش کنه نگاش

تورو بقل کنه بخواد

چشم به هم بزنی

همه چی عوض شده به خواب

اینا درسِ روزگار به ماست

ده لوله لاینِ بالای غریبه شبیه‌م همیشه تووی آینه بام

تو چه خبرا بینم مونده یادت کارات

رفتی چسبیدی دره ک*ن خا*ه مالا

یه رو میکشی بیرون أ همون توله مایه دارا

بینم رو رواله کارا

خوبه حالت حالا

یه گوشه نمیشینی آب غوره نمیگیری

روزی بیست دفعه منو پای این گوشی نمیگیری

بگی دوسِت داشتم أ کوری نمیدیدی

أ کوری نمیدیدی

چشم به هم زدیم شبامون یادت رفت

حرفاشون خامت کرد

دستامون آره سرد

از عکسامون خاکستر

چشم به هم بزنی

همه رنگا عوض میشن

میفهمی همه حرفا الکین

چشم به هم بزنی تو ام یه روزی أ یادت من میرم

آهنگ اراده کن :

سه چهار صبح

فقط منو آروم میکرد چشای تو

کنارت لخت بارون میزد صدای موج

توو نگاهت بغض

آسمون ستاره پُر

تو فقط اراده کن

همش بشه مالِ تو

بشه مال تو

تو فقط اراده کن

بشه مالِ تو

اراده کن ، بشه مال تو

اراده کن ، بشه مالِ تو

فکر نمیکردم قلبمو من بدم بره رف

ولی واسه تو رفت

بر نمیگردم

هرجا هم که بری میام هستم

با خودتم

واسه ی من با یه باد میره مود

برمیگرده میشینه روی شونه

روبه رومی مودِ خوب

توو هم دستای ما ، نمیچرخه نمیچرخه

با تو ثانیه خیلی وقته پیش منی

خیلی کمه

سرت شرط با همه

همه شبات یادمه

لبات گرم ، م*ه وصل ، تنت چسب

دارمت ، کو تا فردا صبح

ببینم ستاره و نور چندتا شد

تو فقط اراده کن

همشِ مالِ تو

تو فقط اراده کن

همشِ مال تو

توو این اتاقِ تاریک که نداره هیچ شمعی

باشی پروانه میشم

نباشی ترانه میگم

تو فقط اراده کن برات بمیرم

چِشات دوای این درد

(برات بمیرم)

مهم نیست هرچی بشه دلم پر میکشه

واسه وقتی که

چفتِ دستام توو دستای تو

دستای تو دستای تو (برات بمیرم)

این دل تنها داغون نه نمیشه آروم

توو این برف و بارون آخ کرده باز هوای تو

هوای تو ، هوای تو ، هوای تو

من که چیزی کم نذاشتم برا تو یکی

دلم نه بود بازم گفتم هرچی تو بگی

بی من ستاره هاتو شبا بشمره کی

این دیوونه ولکنت نیست

اراده کن

بشه مال تو

اراده کن

بشه مال تو نِمیرم

آهنگ پارک وی :
الو

کیه اسمونته؟

احمده حاجی ایندفعه

احمد بابا باز ک* دادی که

ولش کن حالا بیا بریم آشغالو بزنیم ببینیم چی میشه

کی میگه خالیه جات بیبِ

دو سه تایی خونه هست

سیریش هَوَل فا* فیس ب*چ

تو کجایی روی تخت

دیدیمت وسطِ پارک وی

با یه آب*ون خز

کی میگه خفنِ استایلت

برو بابا جونِ من

بت گفتم صد بار دست نذار رو نقطه ضعفام

فحشِ حرفات همش دعوا پشتِ دعوا

صبح تا شب بود

دوتا مغرور دوتا جنگ جو

مُشت با چنگ روم

شد باز زخم خون

اوضاع بد بود

تو واست موند چی الان هیچی

میمیره کی برات هیچکی

حالا سخت بود نی الان

نیستی بت از دور میدم ف*ک سی*تیر

کی میگه خالیه جات بیب

دو سه تایی خونه هست

سیریش هَوَل فا* فیس ب*چ

تو کجایی روی تخت

دیدیمت وسطِ پارک وی

با یه آب*ون خز

کی میگه خفنِ استایلت

برو بابا جون من

شبیه هم نیستیم ما دوتا

معلوم نی میریم تا کجا

بلدم نیستیم راه و چاهو

درست نمیشه این رابطه ها

شبیه هم نیستیم ما دوتا

معلوم نی میریم تا کجا

بلدم نیستیم راه و چاهو

درست نمیشه این رابطه ها

نمیخوری تو به من نه نه من بت

پشت سر هم نزنگ هی زنگ

از تو بهترم زدم یه چندتایی

بپا یهو به سرم نزنه من

فک میکنی کلِ شهرم هَوَلِتن

لابد همه فنِ ک*ن رُز دمِ کمرتن

نمیره أ بینی بالا بالا کُک بعد عملتم

هرچی فک میکنم لقمه گنده تر از دهنتم

بد نباش با من واقعا تو زشته

وقتی بغلیت آهنگامو هنوز حفظِ

سریع خواست ازم تا ترک دادم لوکیشن

با طیف هرکی اومد خواست تش با من اوکی شه

توو کفِ اون دوستاتم

آخه سیسِ لشِ اونو دوس دارم

آره اون روانیه زیاد

همین الان بری میگم ده تا دیگه بیاد

میدونم نداری یه ایراد

ولی کی میدونه شدی الان دستمالیِ کیا

دستت هرمس

رفتی جایی سریع پایین نری با یه رولکس

حالم از یه جا میبُره

میدونم سختِ باشی خودت

کی میگه خالیه جات بیب

دو سه تایی خونه هست

سیریش هَوَل فا* فیس ب*چ

تو کجایی روی تخت

دیدیمت وسطِ پارک وی

با یه آب*ون خز

کی میگه خفنِ استایلت

برو بابا جون من
۶ شهریور ۱۳۹۸ ۷۹۲ نفر ۹۹۸ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
برچسب ها : , ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه