فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ اراده کن آرتا و کوروش و خشایار اس آر

متن آهنگ اراده کن آرتا و کوروش و خشایار اس آر SR
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

سه چهار صبح فقط منو آروم میکرد چشای تو
کنارت لخت بارون میزد صدای موجتوو نگاهت بغض
آسمون ستاره پُرتو فقط اراده کن
همش بشه مالِ توبشه مال تو

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید  آرتا و کوروش و خشایار اس آر اراده کن
سه چهار صبح

فقط منو آروم میکرد چشای تو

کنارت لخت بارون میزد صدای موج

توو نگاهت بغض

آسمون ستاره پُر

تو فقط اراده کن

همش بشه مالِ تو

بشه مال تو

تو فقط اراده کن

بشه مالِ تو

اراده کن ، بشه مال تو

اراده کن ، بشه مالِ تو

فکر نمیکردم قلبمو من بدم بره رف

ولی واسه تو رفت

بر نمیگردم

هرجا هم که بری میام هستم

با خودتم

واسه ی من با یه باد میره مود

برمیگرده میشینه روی شونه

روبه رومی مودِ خوب

توو هم دستای ما ، نمیچرخه نمیچرخه

با تو ثانیه خیلی وقته پیش منی

خیلی کمه

سرت شرط با همه

همه شبات یادمه

لبات گرم ، م*ه وصل ، تنت چسب

دارمت ، کو تا فردا صبح

ببینم ستاره و نور چندتا شد

تو فقط اراده کن

همشِ مالِ تو

تو فقط اراده کن

همشِ مال تو

توو این اتاقِ تاریک که نداره هیچ شمعی

باشی پروانه میشم

نباشی ترانه میگم

تو فقط اراده کن برات بمیرم

چِشات دوای این درد

(برات بمیرم)

مهم نیست هرچی بشه دلم پر میکشه

واسه وقتی که

چفتِ دستام توو دستای تو

دستای تو دستای تو (برات بمیرم)

این دل تنها داغون نه نمیشه آروم

توو این برف و بارون آخ کرده باز هوای تو

هوای تو ، هوای تو ، هوای تو

من که چیزی کم نذاشتم برا تو یکی

دلم نه بود بازم گفتم هرچی تو بگی

بی من ستاره هاتو شبا بشمره کی

این دیوونه ولکنت نیست

اراده کن

بشه مال تو

اراده کن

بشه مال تو نِمیرم

۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶۵۷ نفر ۲۲۵۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
برچسب ها : , ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه