فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ اسمم ایرانه پویا بیاتی

متن آهنگ اسمم ایرانه پویا بیاتی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

اسمم ایرانه خاکم بوسیدن داره
شور شیرانم توو میدون دیدن داره
چی توی دنیا زیباتر از این تصویره
وقتی تا ابرا این پرچم بالا میره
اسمم ایرانه آهنگم شور انگیزه
رستم ها دارم چون خاکم غیرت خیزه
کی گفته ترس از میدون و سختی دارم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید پویا بیاتی اسمم ایرانه
تکست آهنگ اسمم ایرانه پویا بیاتی
اسمم ایرانه خاکم بوسیدن داره
شور شیرانم توو میدون دیدن داره
چی توی دنیا زیباتر از این تصویره
وقتی تا ابرا این پرچم بالا میره
اسمم ایرانه آهنگم شور انگیزه
رستم ها دارم چون خاکم غیرت خیزه
کی گفته ترس از میدون و سختی دارم
من توو آغوشم میلیون ها تختی دارم
ایرانم کشور شیرانم ایرانم مهد دلیرانم
ایرانم که به لطف یزدان جاودان میمانم ایرانم
بذر جرعت توی خواکم گل کرده
هرکی که اراده منو دیده حول کرده
عشق مولا از خاکم میجوشه خاکم غیرت توشه
ایرانم کشور شیرانم ایرانم مهد دلیرانم
ایرانم که به لطف یزدان جاودان میمانم ایرانم

۲۰ دی ۱۳۹۸ ۲۰۲ نفر ۳۰۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

مرتضی پیروی منش
مرتضی پیروی منش در تاریخ ۲۰ دی ۹۸ ، ۱۱:۴۵ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام وبلاگ خوبی دارید 

خوش حال میشم به وبلاگ هفته نامه ما هم بیاید

راستی می خوام دنبالت کنم اگه اومدی توی وبلاگم بهم بگو 

دنبالت کنم یا اگه خواستی لینکت کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه