فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ ای عشق آرشام

متن آهنگ ای عشق آرشام
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

من بی قرارم درگیر چشمان توام حرفی ندارم
در به در و دیوانه ی شهر توام جایی ندارم
من عاشق موی پریشان توام صبری ندارم
با اینهمه عشق غیر تو با دنیای خود کاری ندارم
از تو لبریز نگاهت شده ام دردی ندارم
آنقدر پای تو ماندم که دگر راهی ندارم
بر من نظر انداز ای عشق بی وفایی نکن ای عشق
من که رسوای زمانم بیقرارم نکن ای عشق

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید آرشام ای عشق
تکست آهنگ ای عشق آرشام
من بی قرارم درگیر چشمان توام حرفی ندارم
در به در و دیوانه ی شهر توام جایی ندارم
من عاشق موی پریشان توام صبری ندارم
با اینهمه عشق غیر تو با دنیای خود کاری ندارم
از تو لبریز نگاهت شده ام دردی ندارم
آنقدر پای تو ماندم که دگر راهی ندارم
بر من نظر انداز ای عشق بی وفایی نکن ای عشق
من که رسوای زمانم بیقرارم نکن ای عشق
سرزنش ها شده ام من در تب و تاب تو ای عشق
من که در حبس تو بودم تحت فرمان تو ای عشق
در هوای تو اگر خار شوم حرفی دگر نیست
با هیچکسی شوق سفر میل سخن نیست
آنقدر غرق نگاهت شد ام محو تو ای یار
مانده ام تک و تنها و دگر جانی به تن نیست
بر من نظر انداز ای عشق بی وفایی نکن ای عشق
من که رسوای زمانم بیقرارم نکن ای عشق
سرزنش ها شده ام من در تب و تاب تو ای عشق
من که در حبس تو بودم تحت فرمان تو ای عشق

۹ آذر ۱۳۹۸ ۳۵۲ نفر ۵۳۳ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه