فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ تنهایی بستمه بهزاد لیتو

متن آهنگ تنهایی بستمه  بهزاد لیتو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

Tanhayi Bastame

خیلی وقته تنها شدم

از این روزا خستمه

بغض تو دلم خوابیده من گله دارم از همه

نمیدونم کجا میرم دنیا شده مسخره

ای کاش بیاد نور دوباره تاریکی من بستمه

دونه دونه آدما از کنار من رفتن

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید بهزاد لیتو تنهایی بستمه

خیلی وقته تنها شدم از این روزا خستم بغض تو دلم خوابید من گله دارم از همه
نمیدونم کجا میرم دنیا شده مسخره ای کاش بیاد نور دوباره تاریکی من بسمه
دونه دونه ادم ها از کنارم رفتن منم تو این اتاق تنها با میکروفن دفتر
فهمیدم که خیلی ها الکی فقط حرفن به خودم گفتم نباید بمونم مثل قبلا
خیلی وقته تنها شدم از این روزها خستمه بغض تو دلم خوابیده من گله دارم از همه
نمیدونم کجا میرم دنیا شده مسخره ای کاش بیاد نور دوباره تاریکی من بستمه
آسمون تاریک بارون میزنه کاش مثل قبلا بود اسون دیدنت
فکر تو من و به کابوس میبره دردش زیاد انگار پا رو سینمه
میکنم خداحافظی از این روزهای تاریک و سرد
حرفم و میزنم میگم ایندفعه زیادی عاشقونه است اره این فصل پاییز و سرد
ولی چه فایده تنهایی اره توش زیاده درد
امروز یه روزه دیگه نه برای من نداره فرق بذار به گا برم بسوزن همه این پول های نقد
همه جا میگن که ما شدیم تو ایران غول های رپ چه فایده تموم نمیشن نمیرن روزهای بد
سنگینه نگاه ها روم شدن این چشما داغون موندمم خیلی اروم دوباره زیر بارون
خورشید زیر ابره گرگه نگاهش تیز به گله دشمن بسته به توپ داره از بین میره قلعه
خیلی وقته تنها شدم از این روز ها خستمه بغض تو دلم خوابیده من گله دارم از همه
نمیدونم کجا میرم دنیا شده مسخره ای کاش بیاد نور دوباره تاریکی من بستمه
۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰۶۳ نفر ۱۵۹۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه