فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ خالی Void پارسالیپ

متن آهنگ خالی Void پارسالیپ
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

همرو میزنم زمین
همرو زدم من زمین پس دعوایی نی
رفیقات پشت من همین
رفیقات پشت من همین پس تنهایی نی
میسازم میسازم رقیب
اینوری نباشی اونور توو تله گی
هیتری هیتری هیتر
فنا بریزن رو سرت به فنا میری
خیابون بهم میده تکست
میخرم گوچی و لویی

آلبوم گروهی ترکش کمپانی فارس Various Artists

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید پارسالیپ خالی Void
تکست آهنگ خالی Void پارسالیپ وید
همرو میزنم زمین
همرو زدم من زمین پس دعوایی نی
رفیقات پشت من همین
رفیقات پشت من همین پس تنهایی نی
میسازم میسازم رقیب
اینوری نباشی اونور توو تله گی
هیتری هیتری هیتر
فنا بریزن رو سرت به فنا میری
خیابون بهم میده تکست
میخرم گوچی و لویی
میگیرن فنا بام عکس
پوشیدم —
دورم شده پر سگ
میگیرنت نه هیچ سودی
راه ما بود راه کج
ولی تووش یهو مرونی
نگو بم نگو بم بد
وقتی حفظی موزیکمو هی داری میخونی
[کورس]
دیگه همه میگن یانگ گاد (Young God)
خیلی چیزا به ما یاد داد
فشن ویک (Fashion Week) میرم توو لندن
بیچ میاد روم انگار سنگم
سفید پوست سیاهه مغزم
آتیشم از درون سردم
خیلیا توو فکر مرگم
شدم زهری که تووی قلبم
[ورس دو]
پشت سرم میزنه زرای الکی
روبرو ازم میتر
هیترا حسودن که چرا یه ایران
شیک میره برام میرقصه
کافیه منو ببینی تو رو استیج
بشنوی صدامو بسه
به خودت میگی چرا زنده ای خب
ببین اینا واست بسه
و
دستای خالی و هدفت کوچیکه کوچیکه
وای
اعتبار نداری زندگیت تاریکه تاریکه
وای
دستای خالی و هدفت کوچیکه کوچیکه
وای
اعتبار نداری زندگیت تاریکه تاریکه
وای
[کورس]
دیگه همه میگن یانگ گاد (Young God)
خیلی چیزا به ما یاد داد
فشن ویک (Fashion Week) میرم توو لندن
بیچ میاد روم انگار سنگم
سفید پوست سیاهه مغزم
آتیشم از درون سردم
خیلیا توو فکر مرگم
شدم زهری که تووی قلبم

۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۱۷۷ نفر ۱۴۸۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه