فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ خوابم برد مهراد جم

متن آهنگ خوابم برد مهراد جم
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

اون دیگه رفت اون دیگه نیست

یه قاب عکس چشای خیس

اون دیگه نیست اون دیگه مرد

قلب منم با خودش برد

وقتی برق تو چشاتو دیدم دلم کم آورد

حیف محو اون چشات شدم خوابم برد

کجایی کجایی اصلا

کجایی که من بی میدونم داغونم

کل شبا رو زیر بارونم آخه داغونم

متن کامل این آهنگ

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهراد جم خوابم برد
تکست آهنگ خوابم برد مهراد جم
خسرو شکیبایی
 پس بگو قرار بود تو بیای و من نمیدانستم
ای دردت به جان بی قرار پر گریه ام
این همه سال ماه ساکتم کجا بودی
حالا که آمدی حرف ما بسیار وقت ما اندک
آسمان هم که بارانی است
اون دیگه رفت ، اون دیگه نیست
یه قاب عکس ، چشای خیس
اون دیگه نیست ، اون دیگه مرد
قلب منم با خودش برد وقتی بعد تو چشاتو دیدم
دلم کم آورد حیف محو اون چشات شدم خوابم برد
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میدونم
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم داغونم
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میخونم
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم
دانلود آهنگ جدید خوابم برد با لینک مستقیم
تو نیستی اما بوی عطرت یادگاری مونده
خوب بلدی خودتو جا بکنی تو دل اون روزایی که حتی یارتم نبوده
چه حرفایی زدی که قلبمو سوزونده
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میدونم
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم داغونم
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میخونم
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه