فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دزد پارسالیپ

متن آهنگ دزد پارسالیپ
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

دیگه بهم نده تو تکست
شدم مثِ تریپلکس
شدم دیگه فیمِس
دورم پُره میزنم وُید اند فیس لس
تو رو میخوام خوشم میاد از فِیست
* اکستو مهم نیست اسمت
شب باش صبح خداحافظی مثلِ
هتل با هم، دادی نودو راحت
حالا شبا با هم، رُلو بزن راحت باهام

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید پارسالیپ دزد
تکست آهنگ دزد پارسالیپ
دیگه بهم نده تو تکست
شدم مثِ تریپلکس
شدم دیگه فیمِس
دورم پُره میزنم وُید اند فیس لس
تو رو میخوام خوشم میاد از فِیست
* اکستو مهم نیست اسمت
شب باش صبح خداحافظی مثلِ
هتل با هم، دادی نودو راحت
حالا شبا با هم، رُلو بزن راحت باهام
تو بودی پایین من هم رو ابرام
موهاتو سفت گرفتم با دستام
میدونی فتیش دارم رو اس آآ
بیکینی فندیت میرفت رو اعصاب
وقتی اومدی بیرون تو از آب
واسه سگا دورم بودی تو عذاب
ولی دنبالِ سوژه توو حرفام
تاکسیک بودی منم بردن رو دستا
[کورس]
قلبم شکسته است
ولی زندگیم میگذره خوش بهم
پولو میکنم خرج
اونقد که پلیس بگه دزد بهم
ندارم فرقی باهات
منم میکنم گریه شبا
آدما وراجن
میدونم درد دارن بعضی حرفا
قلبم شکسته است
ولی زندگیم میگذره خوش بهم
پولو میکنم خرج
اونقد که پلیس بگه دزد بهم
ندارم فرقی باهات
منم میکنم گریه شبا
آدما وراجن
میدونم درد دارن بعضی حرفا
[ورس دو]
مغزمو کردی تو خاموش
روشن کن بشکنه تابوش
با لبات آروم بذار روش
چسبیدی بهم تو زیرِ دوش
دستات بودن خیلی سرد
توو خونه گرم، بیرون هم برف
وای، گفتی بریم توو استخر
تکیلا زد آورد حوله رو در، فاک
[کورس]
قلبم شکسته است
ولی زندگیم میگذره خوش بهم
پولو میکنم خرج
اونقد که پلیس بگه دزد بهم
ندارم فرقی باهات
منم میکنم گریه شبا
آدما وراجن
میدونم درد دارن بعضی حرفا
قلبم شکسته است
ولی زندگیم میگذره خوش بهم
پولو میکنم خرج
اونقد که پلیس بگه دزد بهم
ندارم فرقی باهات
منم میکنم گریه شبا
آدما وراجن
میدونم درد دارن بعضی حرفا

۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۱۰ نفر ۲۵۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه