فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دل عاشق مرتضی اشرفی

متن آهنگ دل عاشق مرتضی اشرفی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت
دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت ...
دلی که عاشق بشه کوره دیگه فقط یه بنده اس که عشقشو میگه
هرکی هرچی میگه بی خیال عشقشو میبینه یه جور دیگه
دلم پره درد و غم فراوون دلم پره درد و غم فراوون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مرتضی اشرفی دل عاشق
تکست آهنگ دل عاشق مرتضی اشرفی
دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت
دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت ...
دلی که عاشق بشه کوره دیگه فقط یه بنده اس که عشقشو میگه
هرکی هرچی میگه بی خیال عشقشو میبینه یه جور دیگه
دلم پره درد و غم فراوون دلم پره درد و غم فراوون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
بی تو دنیا شده برام یه زندون بی تو دنیا شده برام یه زندون
دلم داره میمیره دست بجنبون دلم داره میمیره دست بجنبون
هرکی ندونه تو که خوب میدونی هرکی ندونه تو که خوب میدونی
که تا ابد تو قلب من میمونی که تا ابد تو قلب من میمونی
موهام از غمت سپیده دیگه دلی که گیرت بود میره دیگه
کجایی که ببینی رفت جوونی کجایی که ببینی رفت جوونی
دلم پره درد و غم فراوون دلم پره درد و غم فراوون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
بی تو دنیا شده برام یه زندون بی تو دنیا شده برام یه زندون
دلم داره میمیره دست بجنبون دلم داره میمیره دست بجنبون

۳ مهر ۱۳۹۸ ۳۶۱۹ نفر ۵۹۵۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه