فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دوست دارم ببین میلاد راستاد

متن آهنگ دوست دارم ببین میلاد راستاد
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

از اینجا به بعد دلم تنگ میشه
یه حس سرگیجه میوفتم روم
گهگداری میلرزه دستام چنگ میشه
کی واسه من میشه
دوستت دارم ببین قد تموم
خاطرهامون دوستت دارم ببین
دوست دارم یه رابطه اسمی

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید میلاد راستاد دوست دارم ببین
تکست آهنگ دوست دارم ببین میلاد راستاد
از اینجا به بعد دلم تنگ میشه
یه حس سرگیجه میوفتم روم
گهگداری میلرزه دستام چنگ میشه
کی واسه من میشه
دوستت دارم ببین قد تموم
خاطرهامون دوستت دارم ببین
دوست دارم یه رابطه اسمی
حتی یه علاقه نسبی
دوستم داشته باش تو شرایط فعلی
نذار رابطمون خراب شه حیف
منو دست ننداز اگه قراره بری
برو از الان منو دست ننداز
دست بردار از کارات من تو رابطمون
خیلی دست تنهام دست بردار
منو دست ننداز اگه قراره بری
برو از الان منو دست ننداز
دست بردار از کارات من تو رابطمون
خیلی دست تنهام دست بردار
انرژی مثبت با تو خوبه موزیک و جاده و سرعت
وقتی با توام انگار میدوئه ساعت
چرا فاصله میگیری وقتی
که این دل تنگ میشه برات
منو دست ننداز اگه قراره بری
برو از الان منو دست ننداز
دست بردار از کارات من تو رابطمون
خیلی دست تنهام دست بردار

۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۳۷ نفر ۳۲۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه