فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ شاخه گل کسری زاهدی

متن آهنگ شاخه گل کسری زاهدی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد
شاخه گل من نیومد
سایه بونم آسمون شد ماه آسمون دراومد
شاخه گل من نیومد
وای همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه
وای همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه
نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد
شاخه گل من نیومد
سایه بونم آسمون شد ماه آسمون دراومد

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید کسرا زاهدی شاخه گل
تکست آهنگ شاخه گل کسری زاهدی
نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد
شاخه گل من نیومد
سایه بونم آسمون شد ماه آسمون دراومد
شاخه گل من نیومد
وای همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه
وای همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه
نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد
شاخه گل من نیومد
سایه بونم آسمون شد ماه آسمون دراومد
شاخه گل من نیومد
باز شکستم نشستم دلو دیوونه کردم
رو دوش جدایی دوباره خونه کردم
من خودم دنیای دردم خودم دنیای دردم
رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم
یه گلدون شقایق براش از باغچه چیدم
درد این عشقو کشیدم درد این عشقو کشیدم
نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد
شاخه گل من نیومد
سایه بونم آسمون شد ماه آسمون دراومد
شاخه گل من نیومد
نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد
شاخه گل من نیومد
همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه
همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه
۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۵۹۱ نفر ۲۲۵۳ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه