فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ عاشقترین لیلا کسری زاهدی

متن آهنگ عاشقترین لیلا کسری زاهدی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

خدا به همراهت تمام باور من
رفتی و چشمانت نیوفتاد از سر من
دیدارمان شد روز قیامت
جانم به لب آمد ولی جانت سلامت
یادم بمان من ناخدایت میشوم حال و هوایت میشوم
دل دادم به دریای تو، آرام جان در خاطرم افسانه ای
در قلب من دردانه ای من جان سپرده ام به راه تو
عاشقترین لیلا خداحافظ ای آخرین رویا خداحافظ
دلتنگ بارانم میری نمیمانم بی عشق تو هرگز

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید کسرا زاهدی عاشق ترین لیلا
تکست آهنگ عاشقترین لیلا کسری زاهدی
خدا به همراهت تمام باور من
رفتی و چشمانت نیوفتاد از سر من
دیدارمان شد روز قیامت
جانم به لب آمد ولی جانت سلامت
یادم بمان من ناخدایت میشوم حال و هوایت میشوم
دل دادم به دریای تو، آرام جان در خاطرم افسانه ای
در قلب من دردانه ای من جان سپرده ام به راه تو
عاشقترین لیلا خداحافظ ای آخرین رویا خداحافظ
دلتنگ بارانم میری نمیمانم بی عشق تو هرگز
زیبای دیوانه ای عشق ویرانه دیگر خداحافظ
یادش بخیر رویای آغوشت زیبای من یادم فراموشت
میری نمیمانی با اینکه میدانی پایان دردی تو
ماتم در آیینه ای راز در سینه با من چه کردی تو
بی من کجایی ای داد از جدایی باران زده جانم کجایی
با من چرا عشق ای بی وفا عشق دل بردی از من بی هوا عشق
یادم بمان من ناخدایت میشوم حال و هوایت میشوم
دل دادم به دریای تو، آرام جان در خاطرم افسانه ای
در قلب من دردانه ای من جان سپرده ام به راه تو

۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۰۵۱ نفر ۱۵۷۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه