فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ هنوز یادمه آرتا و کوروش

متن آهنگ هنوز یادمه آرتا و کوروش
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

هوا سرد توو بغلم ندارمت
ایندفه ام فدا سرت پیش اومده برا همه
ولی خب هنو یادمه نگاتو خوب
صدات توو گوشم چشاتو بوس کردم
بستیشونو بقیش مثل یه خواب دروغ بود

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید کوروش و آرتا هنوز یادمه
هوا سرد توو بغلم ندارمت

ایندفه ام فدا سرت

پیش اومده برا همه

ولی خب هنو یادمه نگاتو خوب

صدات توو گوشم

چشاتو بوس کردم

بستیشونو بقیش مثل یه خواب دروغ بود

به خواب دروغگو

من چی

من که خیلی وقته چشام بسته ببین نمیشن

فکر اینکه دستاتو تو دستِ کسی ببینم

دوس دارم با من نبودی به همه بگی نه

هنوز هرجا با هرکی حرفت که میشه میگم

هنوز یادمه چشاتو خوب

که میشد تا ته حرفاتو خوند

اگه شبِ آخره فردا رو دور بریز

با تن لاغرت برفارو پودر

نه اون با منه هر جای خونه شب توو خوابمه

دستای دورش هنوز خواستمه

من با تو بودنو رد شه باز تنت

از تارو پودم

دادی خطو نشون بهم زدی

بعدش بهم گفتی خطی نشون که

اگه ترجیح دادی منو به اون

یه روز برو خودت من نمیخوام از تو به زور عشق

خوش گذشت هردو بمون حیف

از تو به زور چت چپ شده بود پیک

میزدیم میخوردیم الکلِ خوب

خودت زدی این دو بندو بزور گره

با خودم میگفتم نکنه اون بره

سقف پر دود میرفت دست لای مو

چشت پر اشک شده بود

دادی به من تو ی بوس

گذاشتی سر روی شونم

گفتی نرو بمون ولش

آره زدی تو این حرفو یه روز بهم

الانی که این دیگه سنگ شده پودر بده

پس تو یه لول بهم قلبو بشکون بره

هنوز یادمه چشاتو خوب

که میشد تا ته حرفاتو خوند

اگه شبه آخره

فردا رو دور بریز با تنِ لاغرت برفارو پودر

نه اون با منِ هر جای خونه شب توو خوابمه

دوستای دورش هنوز خواستمه

من با تو بودنو رد شه باز تنت از تارو پودم
۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱۰۸ نفر ۱۴۲۸ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه