فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست محسن ابراهیم زاده بنام از سر عادت

متن آهنگ و تکست محسن ابراهیم زاده بنام از سر عادت

متن آهنگ ازسر عادت محسن ابراهیم زاده

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست محسن ابراهیم زاده بنام از سر عادت

ترانه و شعر آهنگ ازسره عادت از محسن ابراهیم زاده

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو به این طریقه دقیقه علاقم به تو
از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو به این طریقه دقیقه علاقم به تو
من همه حرفامو کارام شبیه همه میگی که عشقت زیاده زیدام کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده م بینی قلبم چه آسون واست جون میده
من همه حرفامو کارام شبیه همه میگی که عشقت زیاده زیدام کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده م بینی قلبم چه آسون واست جون میده
از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو به این طریقه دقیقه علاقم به تو
شک ندارم که به حرفام عمل میکنی تنهاییامو روزی صدبار بغل میکنی
حسم عجیبه نجیبه به چشمای تو برام جواب مثه خوابه تب دستای تو
من همه حرفامو کارام شبیه همه میگی که عشقت زیاده زیدام کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده م بینی قلبم چه آسون واست جون میده

۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۷۶۳ نفر ۲۵۲۳ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

علی
علی در تاریخ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۲:۴۰ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
کد اهنگ محسن ابراهیم زاده با اهنگ از سر عادت چیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه