فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ پافشاری عارف قادی

متن آهنگ پافشاری عارف قادی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

به تو مربوطه اگه این روزها دلتنگم
به کی مربوطه که سرت با چی میجنگم
تو با منی توی هر ثانیه چشات بی رحمه جانیه
دلم اگه روانیه مقصرشی
با منی اگه فاصله داری رو اسمت میکنم
پافشاری حقمه بیقراری، پای عشق همه چیزمو میدم
تو میدونی که من چی کشیدم چی دادم تا رسیدم
سابقه نداشته اینجور به کسی دل داده باشم
از حالا باید برای عشق تو آماده باشم
سابقه نداشته هیچ کس منو اینجوری بخوادم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید عارف قادی پافشاری
تکست آهنگ پافشاری عارف قادی
به تو مربوطه اگه این روزها دلتنگم
به کی مربوطه که سرت با چی میجنگم
تو با منی توی هر ثانیه چشات بی رحمه جانیه
دلم اگه روانیه مقصرشی
با منی اگه فاصله داری رو اسمت میکنم
پافشاری حقمه بیقراری، پای عشق همه چیزمو میدم
تو میدونی که من چی کشیدم چی دادم تا رسیدم
سابقه نداشته اینجور به کسی دل داده باشم
از حالا باید برای عشق تو آماده باشم
سابقه نداشته هیچ کس منو اینجوری بخوادم
جوری که دل به تو بستم دل به هیچ کسی ندادم
تو با منی توی هر ثانیه چشات بی رحمه جانیه
دلم اگه روانیه مقصرشی
با منی اگه فاصله داری رو اسمت میکنم
پافشاری حقمه بیقراری، پای عشق همه چیزمو میدم
تو میدونی که من چی کشیدم چی دادم تا رسیدم

۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۹۰ نفر ۱۴۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه