فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ چرا ساکتی مهراد جم و سینا سرلک

متن آهنگ چرا ساکتی مهراد جم و سینا سرلک
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

چرا ساکتی اگه پیشت نباشم باشه به جام آخه کی
تو میتونستی نخواستی و یادت نیست
همه جا رفتی و به من حواست نیست
یکی نیست مثل تو که دوباره بیاد و
بخواد ببره دلمو ببره دلمو
نمیشه هیشکی که تو جای تو با کسی
پر نمیشه دیگه نیست مثل تو
تو مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی
دور شدی تو بی بهونه هیشکی مثل تو یه من که پاش نیست
تو مگه دوسم نداشتی پیشم میموندی غم نداشتی
چیزی تو دلت نمونه جز تو تو دلم که هیشکی جاش نیست

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهراد جم و سینا سرلک چرا ساکتی
تکست آهنگ چرا ساکتی مهراد جم و سینا سرلک
چرا ساکتی اگه پیشت نباشم باشه به جام آخه کی
تو میتونستی نخواستی و یادت نیست
همه جا رفتی و به من حواست نیست
یکی نیست مثل تو که دوباره بیاد و
بخواد ببره دلمو ببره دلمو
نمیشه هیشکی که تو جای تو با کسی
پر نمیشه دیگه نیست مثل تو
تو مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی
دور شدی تو بی بهونه هیشکی مثل تو یه من که پاش نیست
تو مگه دوسم نداشتی پیشم میموندی غم نداشتی
چیزی تو دلت نمونه جز تو تو دلم که هیشکی جاش نیست
نذار بشم شکسته تر بازم به من یه سر بزن
یا بذار اینجا بمیرم یا بیا این قلبو ببر
رو در و دیوار دلم عکستو با عشق میکشم
هرکیو دوتایی میبینم از ته دل آه میکشم
تو مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی
دور شدی تو بی بهونه هیشکی مثل تو یه من که پاش نیست
تو مگه دوسم نداشتی پیشم میموندی غم نداشتی
چیزی تو دلت نمونه جز تو تو دلم که هیشکی جاش نیست
میگم ای کاش من جا تو بودم تو بودی جام
بازم جلو پام تو یه راهی بذار
میدونی میمیرم میخندی برام
تو مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی
دور شدی تو بی بهونه هیشکی مثل تو یه من که پاش نیست
تو مگه دوسم نداشتی پیشم میموندی غم نداشتی
چیزی تو دلت نمونه جز تو تو دلم که هیشکی جاش نیست

۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۰۵۳ نفر ۱۴۹۸ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه