فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ Game Over گیم اور عرفان

متن آهنگ Game Over گیم اور عرفان
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

کاشکی بودی بام تو همه جا
مهمونی یا توو تخت خاب
کاشکی بودی باهم دیگه میخندیدیم
ولی مجبوره هرکی بره توی راهِ
خودش از خودش پره زنگ میزنه پره
از ادمای دورش از روزایی
که قدم زدیم با هم رو این کُره

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید عرفان Game Over گیم اور
تکست آهنگ Game Over گیم اور عرفان
کاشکی بودی بام تو همه جا
مهمونی یا توو تخت خاب
کاشکی بودی باهم دیگه میخندیدیم
ولی مجبوره هرکی بره توی راهِ
خودش از خودش پره زنگ میزنه پره
از ادمای دورش از روزایی
که قدم زدیم با هم رو این کُره
الان جایی پیدامون نی
من هی کُکی میشم تو با اونی
غرق نوری منم تونی
میکشم به سر و صورتم میزنه وَرم فوری
تو هم کوری از بس بودی
پیش من میکنی تو همش دوری همش دوری
[عارفه]
صافو ساده میگفتی دوست دارم
بدون هیچ قید و شرطی
ولی الان دیگ رفتی من میرم
به هر سمتی اگه نیای گیم اور میشم اره قطعی
میشم قطعی
[عرفان]
من هی زنگ میزنم ولی تو قطعی
فرودگاه بلیط داشتی الان دیگه رفتی
LA یا NYC
بگیر منو حتمی
جواب میدم آروم شیم کم شه از این سختی
[عارفه]
صبر داشته باش توو سرما به جاش
گرمی لباتو همراش که داشت
من شدم تنها عی هرروز یه بار
لبامو میچسبونم به گرمای لیوان
فردا چقده بده بی تو نیستی نهه
اما میگیره جاتو هرچی‌ویسکی عهه
سرما اومده کلی سفیدیه شبیه برفات
کم باش ولی خب همون یه ذررو بمون همرام

۲۸ دی ۱۳۹۸ ۱۴۲۲ نفر ۱۷۱۳ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه