فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ کبیسه پوریا حیدری

متن آهنگ کبیسه پوریا حیدری
Lyrics Music Pourya Heydari Kabiseh

اختصاصی سایت آهنگ پیشواز و تکست

ترانه و شعر آهنگ کبیسه پوریا حیدری

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

سال عوض شد حاله من نه قصه ی هر ساله من نه
خیلی از چیزا عوض شد اما بازم فاله من نه
عطر کهنگی گرفته عشقی که بینه منو توست
حاله مردم واسه چند روز دوباره عینه منو توست
واسه ی من مثه هر سال تو دلیله این بهاری
مثه نوروزه نگاهت که تا این حد موندگاری
عید و به عشقه همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثه هر سال کنار هفت سین میذارم
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثه هر سال کنار هفت سین میذارم
تکست آهنگ کبیسه پوریا حیدری
کاش قسمت هر چی دستت داره مینویسه باشه عیدو با تو دوست دارم
دوست دارم کنارت هر سال واسمون کبیسه باشه عیدو با تو دوست دارم
ثانیه به ثانیه پیشه تو عاشقترم هر زمان دنباله یه اتفاقه بهترم
لحظه ی تحویله سال با تو فروردین تره حالا فصلا جز بهار رو دلم بی اثره
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثه هر سال کنار هفت سین میذارم
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثه هر سال کنار هفت سین میذارم
عید و به عشق همین که کنار تو خاطره میشه دوست دارم
عکستو امسالم مثه هر سال کنار هفت سین میذارم

۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ۲۴۳ نفر ۲۹۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه