فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دریا شو کسری زاهدی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دریا شو کسری زاهدی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین

دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم
ماندم چگونه در غمت آن کس که میخواهی شوم
آن کس که میخواهی شوم
پیله شوی پروانه ام از عشق تو دیوانه ام
ای خانه ات آباد ببین من خانه ای وایرانه ام
من خانه ای وایرانه ام
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد

کد آهنگ پیشواز کسری زاهدی دریاشو کسرا زاهدی

تمام کدهای پیشواز سیم کارت ایرانسل

ارسال به صورت پیامک به 7575 برای سیم کارت ایرانسل

1313139      دریا شو           کسری زاهدی

1313140           دریا شو 2      کسری زاهدی

44132121          دریا شو  3          کسری زاهدی

متن این آهنگ :
دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم
ماندم چگونه در غمت آن کس که میخواهی شوم
آن کس که میخواهی شوم
پیله شوی پروانه ام از عشق تو دیوانه ام
ای خانه ات آباد ببین من خانه ای وایرانه ام
من خانه ای وایرانه ام
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد
قلب من را نگاه تو بهم میریزد
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد
قلب من را نگاه تو بهم میریزد
دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم
شدم آوازه خان شهر غم دردت به جانم نرو نامهربانم
نماندی که نشسته درد تو بر استخوانم نشد با تو بمانم
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد
قلب من را نگاه تو بهم میریزد
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد
قلب من را نگاه تو بهم میریزد
دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم
گویند که عشق تو پر از درد و فریب است
عجب عشق عجیب است که با من غریب است
گویند هزاران گل آلاله در این شهر
عجب عشق عجیب است که با من غریب است
دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم
ماندم چگونه در غمت آن کس که میخواهی شوم
آن کس که میخواهی شوم

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۳۵۲۰ نفر ۴۶۲۷ بازدید
دسته: کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه