فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوروش باند دلم پریشونه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوروش باند دلم پریشونه

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم پریشونه گروه هوروش بند

برای مشاهده کد آهنگ پیشواز و دانلود به ادامه مطلب بروید.

ارسال کد به 7575

کد : 55115140

کد : 55115141

کد : 55115142


متن آهنگ :
من پای پیاده ، کنار ساحل ، صدای بارون…

من کور بشم ای کاش ، جلو چشامه خاطره هامون!

هــی یادت میادش ، میزاشتی با عشق سر روی شونم…

تو صدام میکردی ، بهت میگفتم دردت به جونم ، دردت به جونم ….!

مثله موهات دلم پریشونه ، آخه بی تو چطور برم خونه!

چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی؟؟؟!


نه بارون نه دریا نه جاده نه ابرا!!!

میدونن چی میخوام من از دار دنیا!!!

نبودی ببینی چی اومد سر من….

بیا غنچه کن باز گل نیلوفر من….
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه