فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ من 3 امیر تتلو

متن آهنگ من 3 امیر تتلو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

من سه 3

میخوام شعر بنویسم
ولی این یکیو نقاشیش هم میکشم
حواستون به من 3 باشه ، آخه چون کرید
ببین ، جواب خیلی چیزا میشه به من چه باشه
این یکیو نقاشیش هم میکِشم
اون پیپر قهوه ایه کجاست؟ها کجاست؟
میخوام یه رول گل بکِشم
مدادِ زردِ من کو (حاجی مدادِ منو ندیدی؟)

متن کامل

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امیر تتلو من 3
تکست آهنگ من 3 امیر تتلو
میخوام شعر بنویسم
ولی این یکیو نقاشیش هم میکشم
حواستون به من 3 باشه ، آخه چون کرید
ببین ، جواب خیلی چیزا میشه به من چه باشه
این یکیو نقاشیش هم میکِشم
اون پیپر قهوه ایه کجاست؟ها کجاست؟
میخوام یه رول گل بکِشم
مدادِ زردِ من کو (حاجی مدادِ منو ندیدی؟)
میخوام یه اسکل بکِشم ، چرا؟
زرد مثلِ رنگِ این روزا
اسکل چون که تهش اینه هنوز
باید عینِ خودشون زامبی باشی
تا بغض توو چهره ات نشینه هر روز
مداد قرمزم کو ، میخوام توو نقاشیم اصلاً
دو تا شاخ بدم به زنبور
نیش کمشه نگرانشم آخه
این عسل نمیداد اگه بزن بود
من توو نقاشیم میخوام اصاً
آرشه بدم به سنتور
یه چی جدید
مدادِ آبیمو بده ، میخوام آسمون بکِشم
هنوز شبا خاکستریه
هنوز دو تا کاسه خونه چشمم
مدادِ سبزِ من کجاست
میخوام یه کشور بکِشم ، یه کشور
یه پنجره که باغچمون از تووش
بخوره بهتر به چشمم
اینجوری شاید اولین نفری باشیم که طلوعو دیده
دلم میخواد آروم بشم ، یه سریا ارّه بشن
دلم میخواد شلش کنم
گرفتم دیگه زهرِ چشم هم
دلم میخواد توو نقاشیم
درِ قفسو با بکشم
هر کی میخواد بره بره
دلم نمیخواد که ناز بکشم
من واسه اینایی که دَر میرن ازم
یه کوره ی اهریمن پَزم
من اینا رو با چشم * حاجی
گنده تر از خودم ندیدم اصلاً
من از دیشب ده تا چاقیدم
تازه شده تقریباً بسم
چشم رو همه حتی رو تفریح هم بستم
هر روز هم جمعه تعطیلم رسماً
چه شلاق ها که نخوردیم برای جرمِ نکرده
از همین مردُم ، بله ، همین مردُم
آن که به من جرم بست یکی از اقوامتان بود و
آن که حکم داد یکی از پدرانتان
و آنکه زد یکی از برادرانتان
پس کسی از خارج این کشور وارد این پرونده نشد
من مزد را گرفتم ( توو جشنواره فجر)
زمینی به شعاعِ فرسنگ ها فحش
و به قطر میلیون ها مشت اوه اوه اوه
تشویق شدم ، به مرزهای تبعید و
مزین شدم به تهمت و تبعیض و تقصیر
(بدونِ حتی مدرک)
من بی راهه رفتم تا هدف تا سوی دشمن
تا فراسوی حقیقت سینه خیز
من بریدم از تنم
قلبمو با زنگ زده چاقوی خرابِ نیمه تی
من خودم دینم و این شعرم کتابم
من خودم آئین و بمب و انفجارم
من خودم افتادم ، چون که خب سنگینه بارم
معجزه ام هم هه ، همین صبری که دار
آماده ای واسه بقیه اش
یه امیرم وسط پرسش و پاسخ انکر و منکر عنتر و رقاص
من همین خوبم ، همین خوبم تو برو خود را باش
تو برو خود را باش ، اسکلتو جمع بکن که وَر نرو ملا باهاش
حقمون شد شاباش
من پسرِ این جهنمم که سادیسمی و خشن شد کاراش
آره من مادرم جای زبون نیشِ عقرب و کبری داشت
(تنبیه به جای تشویق ، لج)
من همون آشم که خورده شد با جاش
کاسه ی صبرِ منم پُر شد از اما اگر
آره پُر شد با کاش ، کاش کاش ای کاش
ای کاش به دردم مرحم میشدی
که شعله های آتشم فروکِش میکرد
کاش لااقل بنزین نمیشدی اگر دودِ سوختنم
چشمانی را میزد
کاش زندان نمیساختیم شاید آنگاه
هدایت میساخت زندانی را ایزد
کاش کودکانمان را آگاه میکردیم
تا جای وحشت از خطر گذر میکردند و
کاش دخترانمان به جای هفت ساله و نه ساله
لااقل پانزده ساله شوهر میکردند
من واسه اینایی که دَر میرن ازم
یه کوره ی اهریمن پَزم
من اینا رو با چشم * حاجی
گنده تر از خودم ندیدم اصلاً
من از دیشب ده تا چاقیدم
تازه شده تقریباً بسم
چشم رو همه حتی رو تفریح هم بستم
هر روز هم جمعه تعطیلم رسماً
مار از پونه بدش میاد
من مارم ونه رو هم هستم
از همه دورم خودِ غارِ حراست
کاملاً ، خونم هم رسماً
من * زده به فنِ بیانم
اینا با یه اشاره هم جر میدن
برو تا دنده ندادم
اگه دنبالِ جوابی بیا
خودِ بنده جوابم
سلطان خودمم شیر خرمه
ولی اینو میفهمن دیرتر همه
سعی کن خودت دور بمونی ازم
تا عصبانیم نکردی تا نکردم * دهنت
آآ من جهان زیرِ پیرهنمه
ببین ، فقط اندازه وزنت رنگِ تتومه
هر کی باشی از ریشه میزنمت
پای اون که توو رویاهاته الآن زیر سرمه
زیرِ سنگینی حرفام میکِشه تیر کمرت
آنتیک و لشه — ، یه وقتایی تاریک و خلم
همه مدل داریم هم کوچیک و تپل مپل هم باریک و بلند
همه صورتا ضد عفونی ، نیستم حتی ماتیکو کلاً
من خودم تنهایی * ، نمیخوام بقیه کاری بکنن
چون پیش اومد بحثِ کرونا ، خط زدیم از گله تو رو ما
دور پُره از بچه پُر و لات ، قهوه ایت میکنن رنگ شکلات
خب حالا که لاتیش پُر شد ، من یه جوری آتیش زدم که
جفت چشات رو آتیش قفل شد ، تنفگتو آتیش خور کن
من یه شیر متمدنم ، ولی خدا نکنه رَد بدم
اگه از دستم در رفتی بگو ، کل فامیلو شله زرد بدن
من شعار و شعر میگم ، ضعیف کشا رو جر میدم
من خدا و قدیسم ، ولی یه موقع دیدی با ابلیسم
یه روز سفید یه روز سیاه ، رو نمیدیم به روسپیا
هر روز جنگ هر روز حاشیه ، وایکینگی ولی امروزی ما
من * نازو دوس دارم * نمیشم با ریحانا
یا با ما راه بیا یا هاتف گنجی آریانا
رنده میشی توو اکیپِ ما ، مموریت فول میزنه
حاجی ما سینامون فرده از گلوری پول میبَره
*فیس چرا ایمان نمیای ، چرا * میخوری
همین کاره اندازه کافی غول نی مگه؟
پُر فحش شده دفترِ من روش
رو شونم نشسته کفترِ غم
شبا هی میشه بدتر و سرد و
راحت از شبای اول قبر
اصا کابوس شده شب برا من
دور یه سری عنتر و *
این بغضه مخصوصِ خودمه
یه بغض تک پَر و سم
*من دوس ندارم
خوب باشی تا تهِ راهش هستم
درست همون جا میخوری ازم
که فکر میکنی باز نشستم
من جون میگیرم با شکستم
اونی که احترامم نکنه
هر چی باشه نمیخوام باشه اصلا
توو کارم عاشق رسماً
من خسته ام از جماعت زنده کُش مُرده پرست
من موهام سفید شده صورتمم خورده تَرک
هه ، آخه من خوب میدونم از همشون گنده ترم
(همه میدونن)
ولی اونا میخوان من از رو این پشتِ بومِ * بپَرم
(بیلاخ به همین خیال باش)
من تا شماهارو ندم زیرِ خاک هیچ جا نمیرم
منی که پاک بودم ، مهربون بودم
حالا اما از همشون هم پُر عقده ترم
اینا هر روز با کاراشون
یه کار میکنن که من عُق بزنم
من واسه اینایی که دَر میرن ازم
یه کوره ی اهریمن پَزم
من اینا رو با چشم * حاجی
گنده تر از خودم ندیدم اصلاً
من از دیشب ده تا چاقیدم
تازه شده تقریباً بسم
چشم رو همه حتی رو تفریح هم بستم
هر روز هم جمعه تعطیلم رسماً
من از دیوانه ها دیدم هزاران عاقل مُرده
من از عاقل ولی دیدم سری کاملِ عقده
من از کرم به پروانه شدن زور شدم
همه از مال من خوردن من از مالِ خودم دور شدم
من چه ساده بودم اما پُر منظور شدم
پُر منظور شدم
به من دادن هدیه از قمار
به من دادند دو مهره از دومار
یکی خوش خط و خوش رنگ و پُر از پول و دلار
یکی طولانی و وحشی پُر دروغ  شعار
به من باغچه ای دادن پُر از موش و شغال
به من بسته رسیده پُره از پوچ و سوال
من از می کده دیدم عشقو با اکراه
من به باغِ خود زدم اگر هم بیلی زدم
من از عشق خواندم اما به من سیلی زدن
ادبو ول کن ببین مردُم این لجن کده * بَدن
ببین من از اصلاً گیرم بدم
به تو که کاری نداشتم به خودم زدم
حتی اگه * زدم
چطور میشه که حقِ محضِ منو بگیرن ازم
چطوری میشه دنیا اینطوری شه به * اصاً
هه ، ولی خدایی توو سه بیت سه تا * تحسین برانگیزه
ای بابا ، اینا بیشتر از ایناشو به ما زدن
سه تا که شوخیه
من واسه اینایی که دَر میرن ازم
یه کوره ی اهریمن پَزم
من اینا رو با چشم * حاجی
گنده تر از خودم ندیدم اصلاً
من از دیشب ده تا چاقیدم
تازه شده تقریباً بسم
چشم رو همه حتی رو تفریح هم بستم
هر روز هم جمعه تعطیلم رسماً
یه امیر ولی با ممنوعم و با تو و جهنم
یه عیسی ام که حتی بلدم
از مریمم دل بکَنم من
یه برهانم یه اقلیمم
یه سیاره ی متروکه ام
یه بت ام بی قسم آیه
و من همواره مشکوکم
من یه چشمه ام که میجوشه
دوتا چشمم ولی خونه
یه بهشتم ولی توو مِه
یه فرشتم ولی رونده
یه بغض خطری توومه
فقط یه روزتو هستم
خطرناکم اگه امشب نری خونه
به من ، سیمرغ تجاوز دادن و سیمای لخت
چه بلورین سهم من شد ؛ عاقبت این جام کفر
به من کابوس بخشیدن بجا سوت و دست و هورا
به من فرصت دیدن دادن اما وسطِ کورا
درونم تخم غم کاشتن وسط قلب اهورا
به من معجزه ای دادن وسط قرن حسودا
من از سهمِ خودم قهر و شدم هرزه
منم همون بی ادبه ، * بی مزه
حالا که مرگِ من قانون این زندونه بی مرزه
منم خون میریزم هرجا که بیرزه
من واسه اینایی که دَر میرن ازم
یه کوره ی اهریمن پَزم
من اینا رو با چشم * حاجی
گنده تر از خودم ندیدم اصلا

من از دیشب ده تا چاقیدم
تازه شده تقریباً بسم
چشم رو همه حتی رو تفریح هم بستم
هر روز هم جمعه تعطیلم رسماً
مداد مشکیمو بده ، یکم سیاه قلم دارم
چندتا چشم و ابرو میخام که از زمین برم دارن
میخام برم
بذار یکم خب قبل رفتنم، برات عشق بکشم
بذار خط خطی کنم هر چی خورد ، چیزه زشت به چشم
روی دیوارای شهری که واسم حتی یه خونه ام نداره
من یه نقاشی کشیدم ، پُره از ماه و ستاره
شباشم پُره از نقش و نگاره
رو تمدنی که سالهاست ، همش پا به فراره
من یه سلسله کشیدم ، پُره شادی و شراره
اینو با خونم کشیدم ، این یکیو با خونم نوشتم
این یکی ردخور نداره ، این یکی ردخور نداره قرآن ناطق
به همسران و خواهران من بگو که
ماسک و روسری و حتی عینک و دستکش بزنن
بگو حتی رفقا برادرا مریضن و تشنه یِ زن هیزن و * پدرن
بگو اونم بدجور اصاً جایی میرن دست ندن مشت بزنن
بگو همه چشما بد و هرزه اس ، ولی * ندارن بگن
من دارم بت میگم
منم چون اینا رو میگم هزار وصله بهم چسبوندن و
جرمو جزا دادن به من ، به من یک یک دو دو
منی که غصتو خوردم ، هشت
حواستون به من 3 هَه؟
من واسه اینایی که دَر میرن ازم
یه کوره ی اهریمن پَزم
من اینا رو با چشم * حاجی
گنده تر از خودم ندیدم اصلاً
من از دیشب ده تا چاقیدم
تازه شده تقریباً بسم
چشم رو همه حتی رو تفریح هم بستم
هر روز هم جمعه تعطیلم رسماً
من واسه اینایی که دَر میرن ازم
یه کوره ی اهریمن پَزم
من اینا رو با چشم * حاجی
گنده تر از خودم ندیدم اصلاً
من از دیشب ده تا چاقیدم
تازه شده تقریباً بسم
چشم رو همه حتی رو تفریح هم بستم
هر روز هم جمعه تعطیلم رسماً
در واقع هر کسی نمیتونه من باشه
در واقع هیشکی نمیتونه من باشه
چون من هرچند هزار سال یه بار ساخته میشم و
تو هر نه ماه چند تا
تو فکر کن منظور از من همون ایران بود و همون تمدن چند هزار ساله
خلاص
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳۴۸۱۸ نفر ۱۵۸۲۹۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱۸)

امیرعلی
امیرعلی در تاریخ ۲۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۶:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ()

سلطان خودتی شیر خرته

بهترین خواننده ایران در کل تاریخ 

بهت افتخار میکنیم 

مرسی که هستی ✨❤️

تتلیتی
تتلیتی در تاریخ ۲۶ بهمن ۰۰ ، ۲۳:۴۱ در مورد این مطلب گفته: ()

واقعا بی نقص 

perfect 

آقای یار جنگی من 

حالتون خوب نیستش مثل اینکه 

تتلیتی ها دستا بالا 

تتلیتی
تتلیتی در تاریخ ۲۶ بهمن ۰۰ ، ۲۳:۳۸ در مورد این مطلب گفته: ()

واقعا بی نقص 

perfect

متین
متین در تاریخ ۰۳ مهر ۰۰ ، ۱۴:۵۳ در مورد این مطلب گفته: ()

فوق العادهههههه

خخخ
خخخ در تاریخ ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۰۱:۲۰ در مورد این مطلب گفته: ()

دمت گرم

 

یار جنگی من
یار جنگی من در تاریخ ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۵ در مورد این مطلب گفته: ()

داوش نموصن عالیه حالا خود دانی 

مار از خونه بدش میاد من مارم  پونه ام هستم🤞🏻

سلطان خودمم شیر خرمه

عشقی دیه  یعنی دست خوش خیلی مردی البته نه اندازه من،تتلو خوبه ولی خوب نیست فازم چیه نموصن خیخی کیرتون کردم 

نه خواننده خوبیه نه خوب نیست 

اه نمی‌دونم خوبه یا نه ولی اون آهنگ الله چیه خدایی همش کفر میگه اون آهنگ خیلی بده 

ولی آهنگ های دیگش خوبه 

اره حالا واقعا موندم عشق فقط مسی

 

 

 

 

یه جوون
یه جوون در تاریخ ۱۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۴۸ در مورد این مطلب گفته: ()

هم ایشون از لحاظ گیرایی کلام تحسین برانگیزن هم از لحاظ گویش..
ایشون از لحاظ نغمه ای و چیدمان کلام بسیار قوی هستن..
از لحاظ شعر سرایی و قافیه چینی بسیار ماهر هستن...
از بیت های بی محتوا پرهیز میکنن..
در یک کلام بگم..تحسین برانگیزه

اروین
اروین در تاریخ ۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۴۸ در مورد این مطلب گفته: ()

در یک کلام اسطوره ی تکرار نشدنی

 

....
.... در تاریخ ۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۳۵ در مورد این مطلب گفته: ()

البته سلطان که بسیار قشنگ خوندن شعر شونم بسیار خوبه نمیگم بهترن یکی از بهترین شعر رو سلطان داره 

تتلیتی
تتلیتی در تاریخ ۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۹:۴۷ در مورد این مطلب گفته: ()

اره ، پس چی فک کردی ! معلومه ک خودش شعراشو میگه ، این آهنگ خیلییی خوبه 

fandogh
fandogh در تاریخ ۰۴ دی ۹۹ ، ۲۱:۰۴ در مورد این مطلب گفته: ()

عالیییییییی👌

دیونه سلطان
دیونه سلطان در تاریخ ۰۴ دی ۹۹ ، ۲۰:۰۸ در مورد این مطلب گفته: ()

سلطان کلا دنیارو تعریف کرده 😍

تو من ۲ ایرانو الانم کل جهانو 😃

دیونه سلطان
دیونه سلطان در تاریخ ۰۴ دی ۹۹ ، ۲۰:۰۸ در مورد این مطلب گفته: ()

سلطان کلا دنیارو تعریف کرده 😍

تو من ۲ ایرانو الانم کل جهانو 😃

مسعود
مسعود در تاریخ ۰۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۲ در مورد این مطلب گفته: ()

سلطان

خدای شعر

خدای استعداد

سلطان خودشه شیر خرشه

جلیل نوبخت
جلیل نوبخت در تاریخ ۲۷ آبان ۹۹ ، ۲۱:۰۶ در مورد این مطلب گفته: ()

خوبه

زهرا
زهرا در تاریخ ۱۹ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۷ در مورد این مطلب گفته: ()

شعراشو خودش میگه؟

رضا
رضا در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۳۸ در مورد این مطلب گفته: ()

فقط یه نابغه میتونه یه همچین چیزی بنویسه...یکی ک بدنیا اومده که بنویسه

ابوالفضل
ابوالفضل در تاریخ ۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۵:۵۷ در مورد این مطلب گفته: ()

من میخام اهنگ رو دانلود کنم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه