فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

کد پیشواز همراه اول غمت نباشه مهراد جم

کد پیشواز همراه اول غمت نباشه مهراد جم

کد آوای انتظار همراه اول مهراد غمت نباشه با پخش آنلاین

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

کد آهنگ پیشواز - کد پیشواز همراه اول آهنگ شیک و پیک مهراد جم

ارسال به صورت پیامک به 8989 برای سیم کارت همراه اول

47989    غمت نباشه 1    مهراد جم
47921    غمت نباشه 2    مهراد جم

47922    غمت نباشه 3    مهراد جم
متن این آهنگ :
دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی خودت میدونی که
الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو
اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من
دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
از تو دور بمونه چشای بد اون نگات همه رو دیوونه کرد ضربان دلم با تو رو صد
نفسم میره واست جایی رفتی زود برگرد ...
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۲۴۹۰۴ نفر ۳۱۷۶۲ بازدید
دسته: کد آوای انتظار همراه اول ,
نظرات
نظرات (۷)

محمد یاسر
محمد یاسر در تاریخ ۱۶ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۱۳ در مورد این مطلب گفته: ()

پنمپپننه

 

علی
علی در تاریخ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۰۳:۰۸ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام چرا میگه کد صحیح نیست

کیان
کیان در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۳۰ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام چرا کد اهنگو وارد میکنم میگه صحیح نیست؟؟

مهدی
مهدی در تاریخ ۰۳ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۵۸ در مورد این مطلب گفته: ()

عالی،،🥰😍😍😍🌹

ابوالفضل کبرایی
ابوالفضل کبرایی در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۰۹ در مورد این مطلب گفته: ()

۴۷۹۲۱

امیر
امیر در تاریخ ۰۲ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۰۶ در مورد این مطلب گفته: ()

اینا اشتباهن مح همی الا امتحان کردم کد درست بزارین خاهشاً

مهرادجم
مهرادجم در تاریخ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۳:۲۶ در مورد این مطلب گفته: ()

مهراد جم غمت نباشه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه