فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ آدم مرده امید آمری

متن آهنگ آدم مرده امید آمری
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

سه بار روزی صبح ظهر شب میمیرم و زنده میشم از غمت مرتب
یه عالمه حرف توی دل من هست که مروروشون میرسونه این جونمو به لب
رفتنت امون جونمو برده فرقی ندارم من با یه آدم مرده
حرفای حسودا چرا هوشتو برده
بدون دلم تنگه برات تورو یادم نمیره
غیر ممکنه کسی بتونه جاتو تو دلم بگیره
تموم شده طاقتم نفس نزاشتی واسم
انگار که مردم ولی بازم پیش توئه حواسم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امید آمری آدم مرده
تکست آهنگ آدم مرده امید آمری عامری
سه بار روزی صبح ظهر شب میمیرم و زنده میشم از غمت مرتب
یه عالمه حرف توی دل من هست که مروروشون میرسونه این جونمو به لب
رفتنت امون جونمو برده فرقی ندارم من با یه آدم مرده
حرفای حسودا چرا هوشتو برده
بدون دلم تنگه برات تورو یادم نمیره
غیر ممکنه کسی بتونه جاتو تو دلم بگیره
تموم شده طاقتم نفس نزاشتی واسم
انگار که مردم ولی بازم پیش توئه حواسم
یه حرفایی شنیدی ولی دروغه محضه برگرد عزیز من نذار از دست بره یه لحظه
بدون هر کی شنیدی دروغه فریبه
بدون محاله عشق تو دل بده به غریبه
بدون دلم تنگه برات تورو یادم نمیره
غیر ممکنه کسی بتونه جاتو تو دلم بگیره

۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ۴۷۷ نفر ۶۸۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه