فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ آژیر پلیس رضا پیشرو

متن آهنگ آژیر پلیس رضا پیشرو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

همراه با فربد ولچر آجیره پلیس

ده پونزده سال جون میکنی شب میام بالاسرت یهو دو تا حیکلی
میگه پشت میکروفون چی چی زر زدی ببرمت کجا ببری من سالهاست حبسم توی زیرزمین
سلول تو برای من قصره مشتی پخش شدیم ما سرطانیم از شمرونیم تا قصر دشتیم
خواب بودی ماها در جنگ تاختیم شاید فکر کنی هر چند باختیم
گوشی بچه تو چک کن شب میفهمی چطوری فرهنگ ساختیم
همه گیرش کرد بشمور بیست جای ارتیست توی زندان نیست
منو به جرم هنرم محکوم میکنن استعدادمو میخوان سرکوب بکنن
تا بشم از اون مغزا که در رفتن دستمو دستبند زد رفتم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید رضا پیشرو آژیر پلیس
تکست آهنگ آژیر پلیس رضا پیشرو
ده پونزده سال جون میکنی شب میام بالاسرت یهو دو تا حیکلی
میگه پشت میکروفون چی چی زر زدی ببرمت کجا ببری من سالهاست حبسم توی زیرزمین
سلول تو برای من قصره مشتی پخش شدیم ما سرطانیم از شمرونیم تا قصر دشتیم
خواب بودی ماها در جنگ تاختیم شاید فکر کنی هر چند باختیم
گوشی بچه تو چک کن شب میفهمی چطوری فرهنگ ساختیم
همه گیرش کرد بشمور بیست جای ارتیست توی زندان نیست
منو به جرم هنرم محکوم میکنن استعدادمو میخوان سرکوب بکنن
تا بشم از اون مغزا که در رفتن دستمو دستبند زد رفتم
دم دفتر قاضی و چند هفته هم منو کردنم تو باریک تر شده داش گردنم
این همه خوردم باز ضعف رفتن از بچگی با مخمون ور رفتن
از سگ کمتر نشن تق تق من تیر در رفتم
ولی بازم میاد کلم به پشت هم کلاشینکف قلم خشک من
که میخواد بشه عدم رشد من خوشگله دوست داری همه رو فوحش بدم
داستان پیرزن و داستان خالی ماها رپرای میتیگای
دو تا بنکیپ تاکیب دلام میریخت پرات میریخت وایستی پایین
بند اومد نفسم توی شهرم انگار تو قفسم این جریان تو خونمونه تو جونمونه
داستان این خیابونا رو من میدونم شما میدونین
خدا میدونه فردا نوبت کدوممونه باز چوبشون تو ک*نمونه
حاجی آژیر پلیس حاجی آژیر پلیس بگو چرا فرار کنم هنر من جرم نیست
از هر نسلی تو زندان چپیدین میکشنت ولی اعدام نمیشی
خوب به نسل یک احترام بزار تازه وقتشه بری ببینی
تو ایران مامورا عشق قتلن کارشون باجگیری جن*ه گشتن
به سن بچشم رحم نمیکنه حاجی قاضیا پشتشن زد ضربه است
علت و معلول فرق نمیکنه واسه ملت جنگجو
لیلی میشه زن پدر مجنون که سمتش است بوده داستان دایره با ستم مظلوم
قربانیاش دم دادگاه خوابیدن احضار میشن تا کار چهار تا میدن
برده تو شکمشون ولی باز جلو مردن راست راست راه میرن
منتظرن کسی بشی خیلی بگی بنویسی بترکی رژه بری گله بگی
بیست تا پله میری میبینی که پله پله فرو میری گره بشی دل کسی نمیگیره بگیر بشین
حمایت بالاست هدایت کارا لذت ببر از اسارت ماها
عبادت و ازاده رپ واسمون کاخ نداریم که بشکنه دروازمون
عادت داریم به سلول پربادرون گرم و همون دردا با پروانمون
فریاد قلب های هم اندازمون افکارو بده حرفامو تنها نمون
کنگ فوی اسفالت و بلد شو وایستا رو پاهات با تبهکر
تا تبسم هست مرگ و تولد با خبر شو مخ و پر کن و مثل ادکلون توف کن
معلومات دیروز و بیرون تا پیروز پیروز شن مردودا تیزهوش ایرون
نیازت به خوابه اگه پلک نمیزنی یهو جفت چشات باز بازه اگه دری وری میگی با سریع ترین ویزیت
برو پیش گنجشکک اشی مشی بشین بعضی وقتا حل موضوع دست قصه است فکر میکنی منم نسل جنم
حاجی آژیر پلیس حاجی آژیر پلیس بگو چرا فرار کنم هنر من جرم نیست

۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۲۹۶۸ نفر ۳۶۵۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه