فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ بد بار اومدی رضا و حسام

متن آهنگ بد بار اومدی رضا و حسام
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

قبل تو عاشق نبودم بعد تو عاشق شدم
اشتباه بود انتخابم بد کردم با خودم
قبل از این جونم تو بودی بعد از این مرگ منی
آخه واسه چی داری قلبم رو آتیش میزنی
قبل از این من بودم و سازش به ناز ساز تو
اما من میرم ببینم کی میمونه واسه تو
عادته کنار تو بودن واسم سخت شد
شیرینی دوست داشتنت چه ساده تلخ شد

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید رضا و حسام بدبار اومدی
تکست آهنگ بد بار اومدی رضا و حسام
قبل تو عاشق نبودم بعد تو عاشق شدم
اشتباه بود انتخابم بد کردم با خودم
قبل از این جونم تو بودی بعد از این مرگ منی
آخه واسه چی داری قلبم رو آتیش میزنی
قبل از این من بودم و سازش به ناز ساز تو
اما من میرم ببینم کی میمونه واسه تو
عادته کنار تو بودن واسم سخت شد
شیرینی دوست داشتنت چه ساده تلخ شد
من بعد تو با همه سرد میشم
درد بودی و درد میشم بد بودی و بد میشم
من بعد تو یه قایقم توو خشکی
تو احساسمو کشتی تو احساسمو کشتی
بد بار اومدی نبود جواب خوبی بدی
چی میشد که راه ندی به هرکی واسه هرچی رو زدی
پس بکن دل از منی که زندگیمو پای تو دادم
از چشم همه به خاطر تو افتادم
توو خودم غمگین ولی تو ظاهرم شادم
من بعد تو با همه سرد میشم
درد بودی و درد میشم بد بودی و بد میشم
من بعد تو یه قایقم توو خشکی
تو احساسمو کشتی تو احساسمو کشتی
۸ مهر ۱۳۹۸ ۸۶ نفر ۱۶۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه