فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ بهتر که رفتی سینا پارسیان

متن آهنگ بهتر که رفتی سینا پارسیان
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

همون بهتر که رفتی همون بهتر که نیستی
میموندی با منِ دیوونه آخه ، که چی شه
همون بهتر نموندی درست فهمیده بودی
تو حق داشتی یه وقتایی یه چیزایی ، نمیشه
تو با من زندگیتو به آتیش میکشیدی
باید پر میزدی پرواز میکردی دوباره
دوست دارم هنوزم
ولی بهتر که رفتی
از این هفت آسمونِ سوت و کور و بی ستاره
دلم میخواست باشی با من اما
منو آزار میداد نگاهت

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید سینا پارسیان بهتر که رفتی
تکست آهنگ بهتر که رفتی سینا پارسیان
همون بهتر که رفتی همون بهتر که نیستی
میموندی با منِ دیوونه آخه ، که چی شه
همون بهتر نموندی درست فهمیده بودی
تو حق داشتی یه وقتایی یه چیزایی ، نمیشه
تو با من زندگیتو به آتیش میکشیدی
باید پر میزدی پرواز میکردی دوباره
دوست دارم هنوزم
ولی بهتر که رفتی
از این هفت آسمونِ سوت و کور و بی ستاره
دلم میخواست باشی با من اما
منو آزار میداد نگاهت
گذاشتم بیخیالم شی بری
تا نیاد غم تووی اون چشمای ماهت
دلم میخواست باشی با من اما
منو آزار میداد نگاهت
گذاشتم بیخیالم شی بری
تا نیاد غم تووی اون چشمای ماهت
گرفتارت شدم اما نذاشتم
گرفتارم بشی گفتم نمونی
دوست دارم هنوزم مثلِ سابق
دوست دارم ولی شاید ندونی
دوست دارم ولی شاید ندونی
دلم میخواست باشی با من اما
منو آزار میداد نگاهت
گذاشتم بیخیالم شی بری
تا نیاد غم تووی اون چشمای ماهت
دلم میخواست باشی با من اما
منو آزار میداد نگاهت
گذاشتم بیخیالم شی بری
تا نیاد غم تووی اون چشمای ماهت

۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۲۶۴ نفر ۳۹۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه