فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ بی رحم 2 مهدی سام

متن آهنگ بی رحم 2 مهدی سام
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

همیشه همینه نگو اتفاقه
یه روزی مث من تو کنج اتاقت
میفهمی نداره فایده صبوری
از اونی که میخواستی الان خیلی دوری
نبودی تو عاشق اصن بودی باشه
بدون اما واسه من دیگه آخراشه
برو تمومه کارت خرابه حالم
یذره علاقه دیگه بهت ندارم
منی که عشقمو دادم به پات

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهدی سام بی رحم 2
تکست آهنگ بی رحم 2 مهدی سام
همیشه همینه نگو اتفاقه
یه روزی مث من تو کنج اتاقت
میفهمی نداره فایده صبوری
از اونی که میخواستی الان خیلی دوری
نبودی تو عاشق اصن بودی باشه
بدون اما واسه من دیگه آخراشه
برو تمومه کارت خرابه حالم
یذره علاقه دیگه بهت ندارم
منی که عشقمو دادم به پات
بدم میاد از چشات از صدات
دم رفتن از نگاهات
بی رحم یادمه حرفات
تو فقط بگو چجوری قراره جای من یه نفر دیگه بیاد
همه عمرم به چشمات قسم خوردم
همه گفتن دروغه ولی من مردم
تو ندیدی و کشتی میگی بردم
آروم و آهسته میری از پیشم
میدونی اینجوری من دیوونه تر میشم
هنوزم واسم قشنگه حرفای دیشب
بی رحم نمونده چیزی بینمون تو شدی بی من
از اولم میخواستی امروزو ببینم
که تو با بی رحمی میری و غمگینم غمگینم
بسته میشه یه زمانی پرونده ی قلبم بی رحمی تو
ولی این بار تو مجرمی
قاضی بی رحم منم
برو تمومه کارت خرابه حالم
یذره علاقه دیگه بهت ندارم
منی که عشقمو دادم به پات
بدم میاد از چشات از صدات
دم رفتن از نگاهات بی رحم یادمه حرفات
تو فقط بگو چجوری قراره جای من یه نفر دیگه بیاد

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۳۱۲ نفر ۴۵۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه