فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ بی نظیره عشق ایوان بند

متن آهنگ بی نظیره عشق ایوان بند
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

عاشقت شدم به جون تو
بیخیال اینکه دلخورم
باورت شه من که بیخودی
جونتو قسم نمیخورم
گفته بودی بی نظیر عشق
با من و تو هم مسیر عشق
اما هیچکس بهم نگفته بود
هرچی میده پس میگیره عشق
توروبیشتر از اونکه خودت دوست داری دوست دارم
تورو وقتی داری تنهام میذاری دوست دارم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید ایوان بند بی نظیره عشق
تکست آهنگ بی نظیره عشق ایوان بند
عاشقت شدم به جون تو
بیخیال اینکه دلخورم
باورت شه من که بیخودی
جونتو قسم نمیخورم
گفته بودی بی نظیر عشق
با من و تو هم مسیر عشق
اما هیچکس بهم نگفته بود
هرچی میده پس میگیره عشق
توروبیشتر از اونکه خودت دوست داری دوست دارم
تورو وقتی داری تنهام میذاری دوست دارم
حتی وقتی که سربه سرم میذاری دوستت دارم
توروباشی نباشی بمونی نمونی دوست دارم
توروبیشتر از اونکه حتی بدونی دوست دارم
باید دیگه بگم تورو با چه زبونی دوست دارم
میدونم میاد اون روز که باهر بهانه
صدات کنم بازم بهم بگی جانم
زمین گرده یه جایی ماروبهم میرسونه
اکه باز منو دیدی صدام کم عاشقونه
توروبیشتر از اونکه خودت دوست داری دوست دارم
تورووقتی داری تنهام میذاری دوست دارم
حتی وقتی که سربه سرم میذاری دوست دارم
تورو باشی نباشی بمونی نمونی دوست دارم
تورو بیشتر از اونیکه حتی بدونی دوست دارم
باید دیگه بگم تورو باچه زبونی دوست دارم

۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷۱ نفر ۱۸۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه