فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ تلاطم محمدرضا عیوضی

متن آهنگ تلاطم محمدرضا عیوضی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

آروم مىگیره دل من به یادت
کافیه حس کنم تورو کنارم
کافیه دستاى منو بگیرى
خدایا جز تو کسیو ندارم
تو بدترین شرایطم که باشم
کافیه حس کنم هوامو دارى
جون منو بگیر قبوله اما
باز منو به حال خودم نذارى
نذار دچار این تلاطم بشم
آدم یک خوشه ى گندم بشم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید محمدرضا عیوضی تلاطم
تکست آهنگ تلاطم محمدرضا عیوضی
آروم مىگیره دل من به یادت
کافیه حس کنم تورو کنارم
کافیه دستاى منو بگیرى
خدایا جز تو کسیو ندارم
تو بدترین شرایطم که باشم
کافیه حس کنم هوامو دارى
جون منو بگیر قبوله اما
باز منو به حال خودم نذارى
نذار دچار این تلاطم بشم
آدم یک خوشه ى گندم بشم
نقشه هامو نقش بر آب کن ولى
نذار تو خونه ى خودم گم بشم
نذار دچار این تلاطم بشم
آدم یک خوشه ى گندم بشم
نقشه هامو نقش بر آب کن ولى
نذار تو خونه ى خودم گم بشم
بى تو زمین ضمانتى نداره
خداى من بى تو چقد بى کسم
تو مقصد تموم جاده هایی
هرجا برم بازم به تو مىرسم
هیچ موقع دیر نیست واسه عاشق شدن
اما یه وقتا خیلى زود دیر مىشه
فردا رو جز تو هیچ کسى ندیده
فقط تو مىدونى که چى در پیشه
نذار دچار این تلاطم بشم
آدم یک خوشه ى گندم بشم
نقشه هامو نقش بر آب کن ولى
نذار تو خونه ى خودم گم بشم
نذار دچار این تلاطم بشم
آدم یک خوشه ى گندم بشم
نقشه هامو نقش بر آب کن ولى
نذار تو خونه ى خودم گم بشم

۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۲۱۴ نفر ۴۰۱ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه