فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دوری دانوش

متن آهنگ دوری دانوش
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

دوری دوری ازم حرفامو چجوری بگم
وقتی نیستی زندگیم هیچه
کی مثه من عاشقت میشه
اصلا کوتاه نمیای با من تو راه نمیای
یهو ورق این عشق ‌برگشت
وقتی همچی داشت خوب میگذشت
دستم میره رو شمارت روزی صد بار

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید دانوش دوری
تکست آهنگ دوری دانوش
دوری دوری ازم حرفامو چجوری بگم
وقتی نیستی زندگیم هیچه
کی مثه من عاشقت میشه
اصلا کوتاه نمیای با من تو راه نمیای
یهو ورق این عشق ‌برگشت
وقتی همچی داشت خوب میگذشت
دستم میره رو شمارت روزی صد بار
ببین یکی دو تا نیست که آخه دردام
بزار آروم بشم دست از سرم بردار بد میشه حال من
یادت نمیاد اون روزو زیر بارون
خندیدی گفتی که دلم پیش جا موند
حالا من موندم زیر نور خیابون نشو بیخیال من
اگه میشه برگرد که گونمو تر کرد
غمو نبود تو خاطراتو ‌سردرد
این دیوونه سر‌ تو با همه بحث کرد
چقد دنبال‌ تو گشتم هرشب
همه شهرو من با همه قهرو
طعم نبود تو شده مثل زَهرو
اگه میتونی این یه بارو برگرد
خاطراتو چیدم پشت هم مرتب
دستم میره رو شمارت روزی صد بار
ببین یکی دو تا نیست که آخه دردام
بزار آروم بشم دست از سرم بردار بد میشه حال من
یادت نمیاد اون روزو زیر بارون
خندیدی گفتی که دلم پیش جا موند
حالا من موندم زیر نور خیابون نشو بیخیال من

۱۲ دی ۱۳۹۹ ۳۸۴ نفر ۴۶۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه