فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دوسم داری که گیر میدی به من ایکس بند

متن آهنگ دوسم داری که گیر میدی به من ایکس بند
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

دوسم داری که گیر میدی به من
نگاه میکنی زیر چشی به من نمیدونی چه حس خوبیه که
عشقت رفته تو پوستو جون من همه میدونن عاشقتم
تو هم بگو دوسم داری رو به روی من
قربونت میرم دم و دیقه من ناز نکن بغلو بده به من
یه حس عجیب و غریبیه حس این روزای دل من
همه میدونن دیوونتم همه میدونن خرابتم عشق من
حتی تو تابستون اگه یه شبایی کنارم نباشی سرده

آهنگ تابستون سرد

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید ایکس بند دوسم داری که گیر میدی به من
تکست آهنگ دوسم داری که گیر میدی به من ایکس بند
دوسم داری که گیر میدی به من
نگاه میکنی زیر چشی به من نمیدونی چه حس خوبیه که
عشقت رفته تو پوستو جون من همه میدونن عاشقتم
تو هم بگو دوسم داری رو به روی من
قربونت میرم دم و دیقه من ناز نکن بغلو بده به من
یه حس عجیب و غریبیه حس این روزای دل من
همه میدونن دیوونتم همه میدونن خرابتم عشق من
حتی تو تابستون اگه یه شبایی کنارم نباشی سرده
دم و دیقه دلم میگه کجاست دوس پسر نامردت
پی تو میگرده بت عادت کرده
اگه مثه من پای عشقت اینجوری بمونی شرطه
با تو خوبه حالم رو به راهم عاشقتم عشقم
خیلی دوست دارم دوست دارم میخونی از چشمم
اگه بارون بیاد زیر یه چتر چی میشه امشب
منم بیقرارم فقط بمون کنارم
همه دنیا میدونن چقدر دوست دارم
همه دوستامونو بیخیال شو فقط دوتایی
همه فکرو ذکرم امروزو هر هفته شمایی
بخدا میمیرم اگه ازم برنجی گاهی
حتی تو تابستون اگه یه شبایی کنارم نباشی سرده
دم و دیقه دلم میگه کجاست دوس پسر نامردت
پی تو میگرده بت عادت کرده
اگه مثه من پای عشقت اینجوری بمونی شرطه
دوس پسر نامردت
پی تو میگرده بت عادت کرده
اگه مثه من پای عشقت اینجوری بمونی شرطه

۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵۱۱۷ نفر ۱۹۰۴۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۶)

حمید
حمید در تاریخ ۲۳ آذر ۰۰ ، ۰۰:۲۴ در مورد این مطلب گفته: ()

خیلی عالیه

زینب
زینب در تاریخ ۱۹ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۲۰ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام شعر ش بد نیست 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اا
اا در تاریخ ۲۴ دی ۹۹ ، ۰۱:۲۱ در مورد این مطلب گفته: ()

همه سایتایی که رفتم توش همه توی بندی که میگه بت عادت کرده این نیست میگه بتو بد کرده 

sima
sima در تاریخ ۱۸ دی ۹۹ ، ۱۶:۴۰ در مورد این مطلب گفته: ()
عالیع خیلی خوبه عاشقش شدم خیلی خوبه
Dalia
Dalia در تاریخ ۱۳ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۵ در مورد این مطلب گفته: ()

Foqoladas ahangesh do nfrs o asheqans😍😉

مینا
مینا در تاریخ ۲۰ مرداد ۹۹ ، ۰۳:۴۱ در مورد این مطلب گفته: ()
خیلی محشره عالیه مخصوصا وقتی پسره میخونه خیلی صداش نازه عالی ادامه بدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه