فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دیوونت میشم ایکس بند

متن آهنگ دیوونت میشم ایکس بند
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

اکس بند X

منو چه به این حرفا واقعا از من بعیده
من تو این فازا نبودم چشات گیراییش شدیده
تو بخند ای جان دنیا مثل تو ندیده
عکسام تو فالته جان چشمهام دنبالته
هر کی منو می بینه میگه خوشبحالت که این فابته
تو هم میگی عاشقمی جونم به این رابطه
دیوونت شدم و نمی شناسم خودم و
اون که می خواستم تویی
اون که می خوامش تویی
دیوونت شدم و نمی شناسم خودم و

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید ایکس بند دیوونت میشم
تکست آهنگ دیوونت میشم ایکس بند
منو چه به این حرفا واقعا از من بعیده
من تو این فازا نبودم چشات گیراییش شدیده
تو بخند ای جان دنیا مثل تو ندیده
عکسام تو فالته جان چشمهام دنبالته
هر کی منو می بینه میگه خوشبحالت که این فابته
تو هم میگی عاشقمی جونم به این رابطه
دیوونت شدم و نمی شناسم خودم و
اون که می خواستم تویی
اون که می خوامش تویی
دیوونت شدم و نمی شناسم خودم و
اون که می خواستم تویی
اون که می خوامش تویی
وای بابا چقد خوبی تو
ندارم طاقت دوریتو
هر چقد تو بدمو بخوای
همه جا میگم من خوبیتو
با اکسم دلم پوسیدو
آخه همش بود تو گوشیشو
تو مهمونی تو قفل منی
پ ببرین بالا اون موزیک و
شات سِک میرم بالا
پس سلامتی رفیق فابه شبامه
دوتایی پارتی می کنیم خونمون میشه مول اند روژ
می دونی توو دلیه منی و بیبی منی و فدات شم
باهات تا صبح سِک میزنم تا که خراب شم
منو بطری های خالی این روزا این حالو هوامه
فکر دوتا چشمات رفیق فاو شبامه
من رو تو قفلم و اسمت رو لبامه
میگی پیشم بمون نرو از خدامه
توام میگی دوستم داری به چه عالی
از روزی که دیدمت شدم یه حالی
بهترین اتفاق این یکی دو سه سالی تو
من می میرم واست رو دست نداری تو
دیوونت شدم و نمی شناسم خودم و
اون که می خواستم تویی
اون که می خوامش تویی
دیوونت شدم و نمی شناسم خودم و
اون که می خواستم تویی
اون که می خوامش تویی

۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۴۱۷۲ نفر ۵۰۶۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه