فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دیگه نگو امیر عظیمی

متن آهنگ دیگه نگو امیر عظیمی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

نمیدونم کجایی فقط میدونم دلتنگی
میدونم که توام داری با غصه ها میجنگی
نمیدونم چی شد که تو رفتی از من دل کندی
فقط میدونم هرجا بری میشه برگردی
دیگه نگو دیره که قلبم میمیره
دیگه نگو دیره که قلبم میمیره
به امید تو زندگی ساختم
مردم مارو باهم دیگه میشناختن
حالا چی شده انقده سردی
بگو چی شده کاش بشه برگردی

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امیر عظیمی دیگه نگو
تکست آهنگ دیگه نگو امیر عظیمی
نمیدونم کجایی فقط میدونم دلتنگی
میدونم که توام داری با غصه ها میجنگی
نمیدونم چی شد که تو رفتی از من دل کندی
فقط میدونم هرجا بری میشه برگردی
دیگه نگو دیره که قلبم میمیره
دیگه نگو دیره که قلبم میمیره
به امید تو زندگی ساختم
مردم مارو باهم دیگه میشناختن
حالا چی شده انقده سردی
بگو چی شده کاش بشه برگردی
دیگه نگو دیره که قلبم میمیره
دیگه نگو دیره که قلبم میمیره
دلم تنگ میشه گاهی واسه روزای رفته
آخه تو با من بودی کل روزای هفته
کل کافه های شهر باهم خاطره دارم
بهم قول دادیم بی هم نریم دیگه هیچ جایی
حالا این روزا تنها دلخوشیم به عکساته
یه شماره خاموش یعنی یکی همراته
حالا که رفتی دلم بهت گرم نیست
زیر حرفات زدی راحت ولم کردی
حالا که رفتی دلم بهت گرم نیست
زیر حرفات زدی راحت ولم کردی
۷ آذر ۱۳۹۹ ۷۷ نفر ۹۸ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه