فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ رویای زیبا ابراهیم فلاح

متن آهنگ رویای زیبا ابراهیم فلاح
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

یک لحظه عاشق شدمو یک عمره که جان میدهم رویای زیبام
من بعد تو دیوانه ام من عد تو ویرانه ام تنهای تنها
قلبم رو پس دادی ولی پا پس نمیکشم ازت این آخر عاشق شدن بود
جا ماندمو پیش تو و آنچه کنارت مانده است هر ذره اش تمامه من بود
وابستم مثل دیوونه ها بنده بهت همه نفسام
عاشق نکن بیشتر از این دلمو دست توعه تموم زندگیم واسه توعه

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید ابراهیم فلاح رویای زیبا
تکست آهنگ رویای زیبا ابراهیم فلاح
یک لحظه عاشق شدمو یک عمره که جان میدهم رویای زیبام
من بعد تو دیوانه ام من عد تو ویرانه ام تنهای تنها
قلبم رو پس دادی ولی پا پس نمیکشم ازت این آخر عاشق شدن بود
جا ماندمو پیش تو و آنچه کنارت مانده است هر ذره اش تمامه من بود
وابستم مثل دیوونه ها بنده بهت همه نفسام
عاشق نکن بیشتر از این دلمو دست توعه تموم زندگیم واسه توعه
همه دیوونگیم عاشق نکن بیشتر از این دلمو
تو هر نفس بی تو که میگذره حالم دیگه از خودمم بدتره
جاتو کسی نمیگره واسه ی من چشام میره هر جا میبینتت تنگه دلم
واسه اون خندیدنت سخته برام حتی نفس کشیدن
وابستم مثل دیوونه ها بنده بهت همه نفسام
عاشق نکن بیشتر از این دلمو
دست توعه تموم زندگیم واسه تویه
همه دیوونگیم عاشق نکن بیشتر از این دلمو
وابستم مثل دیوونه ها بنده بهت همه نفسام
عاشق نکن بیشتر از این دلمو
دست توعه تموم زندگیم واسه توعه
همه دیوونگیم عاشق نکن بیشتر از این دلمو

۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۹۹ نفر ۱۵۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه