فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ زبانم لال کسری زاهدی

متن آهنگ زبانم لال کسری زاهدی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

میگویند میروی با آخرین باران زبانم لال
میگویند از دلم دل میکنی آسان زبانم لال
من گاهی با خودم در خلوتم آهسته میگویم
مبادا راست باشد حرف اینو آن زبانم لال
میترسم از این راه از درد بی درمان
تو میروی یک روز با آخرین باران
در خواب خود دیدم این لحظه را صد بار
رفتی و باران زد در آخرین دیدار
اگر رفتی و ماندم در دل طوفان خلاصم کن

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید کسری زاهدی زبانم لال
تکست آهنگ زبانم لال کسری زاهدی
میگویند میروی با آخرین باران زبانم لال
میگویند از دلم دل میکنی آسان زبانم لال
من گاهی با خودم در خلوتم آهسته میگویم
مبادا راست باشد حرف اینو آن زبانم لال
میترسم از این راه از درد بی درمان
تو میروی یک روز با آخرین باران
در خواب خود دیدم این لحظه را صد بار
رفتی و باران زد در آخرین دیدار
اگر رفتی و ماندم در دل طوفان خلاصم کن
به دور از گریه ها و چشم این و آن خلاصم کن
پس از تو زندگی جایی برای من نخواهد داشت
مرا با خاطرات آخرین باران خلاصم کن
نفسم رفته دلم تاب ندارد بی عشق
آسمان که نور مهتاب ندارد بی عشق
جان من جان تو جان چشمان تو
من بریدم به خدا در غم پنهان تو
من خرابم بی عشق در عذابم بی عشق
من اسیری شده ام عاشق زندان تو
میترسم از این راه از درد بی درمان
تو میروی یک روز با آخرین باران
در خواب خود دیدم این لحظه را صد بار
رفتی و باران زد در آخرین دیدار
اگر رفتی و ماندم در دل طوفان خلاصم کن
به دور از گریه ها و چشم این و آن خلاصم کن
پس از تو زندگی جایی برای من نخواهد داشت
مرا با خاطرات آخرین باران خلاصم کن

۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۸۱۹۲ نفر ۲۸۳۲۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۹)

امیرمهدی
امیرمهدی در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۳۴ در مورد این مطلب گفته: ()

لطفا کد همراه اولشو بذارید خیلی قشنگه ممنون

سو
سو در تاریخ ۲۳ دی ۹۹ ، ۰۹:۰۴ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام کد پیشواز همراه اول زبانم لال بزارین ممنون میشیم چرا نمیرارین♥️♥️♥️♥️♥️

سو
سو در تاریخ ۲۳ دی ۹۹ ، ۰۰:۰۶ در مورد این مطلب گفته: ()

کد پیشواز زبانم لال بذاری ممنونم

 

سمانه
سمانه در تاریخ ۱۱ مرداد ۹۹ ، ۰۵:۳۳ در مورد این مطلب گفته: ()

لطفا کد پیشواز همراه اول 

میلاد
میلاد در تاریخ ۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ()

لطفا یه تاریخ مشخص کنید واسه گذاشتن کد!!

ناهید
ناهید در تاریخ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۵ در مورد این مطلب گفته: ()

کد پیشوازش چرا نیست ؟ لطفا بزارین

Hastiomranipour85
Hastiomranipour85 در تاریخ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۱۲ در مورد این مطلب گفته: ()

کسری زاهدی زبانم لال

 

محمد
محمد در تاریخ ۱۱ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۰۹ در مورد این مطلب گفته: ()

کسری زاهدی

امید
امید در تاریخ ۱۲ آذر ۹۸ ، ۲۳:۲۲ در مورد این مطلب گفته: ()

کدپیشوازشوهمراه اول بزارین خیلی قشنگه مرسییی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه