فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ سرگردان مهدی تاجیک

متن آهنگ سرگردان مهدی تاجیک
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

تموم شهرو میگردم
تورو جایی نمیبینم جهانم غرق تشویشه
تمومه سالو غمگینم مثل ابرا که میبارم
بغیر تو نمیبینم تموم آدمای شهرو
شبیه تو مبیینم به حرمت نگاه من
که خسته شد به راه تو بیا که غرق ظلمتم
بدون روی ماه تو اون چشمای مست تورو

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهدی تاجیک سرگردان
تکست آهنگ سرگردان مهدی تاجیک
تموم شهرو میگردم
تورو جایی نمیبینم جهانم غرق تشویشه
تمومه سالو غمگینم مثل ابرا که میبارم
بغیر تو نمیبینم تموم آدمای شهرو
شبیه تو مبیینم به حرمت نگاه من
که خسته شد به راه تو بیا که غرق ظلمتم
بدون روی ماه تو اون چشمای مست تور
اون دستای گرم تورو
بیا دوباره برگردون دلم کرده هواشونو
تموم دلخوشی من شده یه قاب عکس تو
تموم آرزوی من شده دیدن روی تو
همه رویامو درگیر آتیش عشق تو کردم
همه جارو به دنبالت چه بی نشونه میرفتم
به حرمت نگاه من که خسته شد به راه تو
بیا که غرق ظلمتم بدون روی ماه تو
اون چشمای مست تورو اون دستای گرم تورو
بیا دوباره برگردون دلم کرده هواشونو
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۹۲ نفر ۱۶۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه