فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ شلش کن شایع

متن آهنگ شلش کن شایع
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

اون وسط جا منم خالی کنید
شاید منم پام سرید حالا نری تعریفشو جایی کنی
حاجی من نه دوتا پیک دیگه میبینم اما نصف نیمه
میگه حیلی میگم جدی میگه اخه واسه ما شیش صبح خیلی دیره
شتر دیدی ندیدی گفتن شایع اونجا بود میگی ندیدی
آها شد الان نریزی زدمت امادم برا ناپرهیزی
بزن میزنم سلامتی من چون خاکی تر خودمون ندیدم
بزن میزنیم سلامتی تو چون رو دماغ فیل پره شبیه تو

آلبوم اترو اینجناب


ترانه ، شعر متن آهنگ جدید شایع شلش کن
تکست آهنگ شلش کن شایع
اون وسط جا منم خالی کنید
شاید منم پام سرید حالا نری تعریفشو جایی کنی
حاجی من نه دوتا پیک دیگه میبینم اما نصف نیمه
میگه حیلی میگم جدی میگه اخه واسه ما شیش صبح خیلی دیره
شتر دیدی ندیدی گفتن شایع اونجا بود میگی ندیدی
آها شد الان نریزی زدمت امادم برا ناپرهیزی
بزن میزنم سلامتی من چون خاکی تر خودمون ندیدم
بزن میزنیم سلامتی تو چون رو دماغ فیل پره شبیه تو
یه حرکتی کن نگاه همه شلن اینکاره نیستی بده دست خودم
بکشین یه صف بلند لیوانتو بده داداش گلم
یه ربع دیگه همه کج و کلن من هرجا بودم همه چپه شدن
نمیخورم نداره همه میخورن به هیچی فکر نکن امشب کلا
شلش بابا مگه چقدر زنده ای کلا بریز بریم بالا من عاشق لیوانی گندم
شلش کن بابا مگه چقدر اینجاییم کلا بریز بریم بالا پ نگاه من هنو نمردم
قصه از این قراره که ما ادا نداریم برا کسی
اگه جایی یه حال باحالی باشه ما هم اوکیم با همه مچیم
رفیقامون خودشونن کسی تو فازه افه مفه نیست
کسی کار نداره تو چه لولی رفیقت رفیقه دلی
منم حاجی سیسم اینه بگردم ببینم کی شبیمه
کی کار نداره به بقیه کی چقدیه
من بچه این خاک و خلام بیخیالم و دست و بال پولام آرزوی توام آرزومه
همیشه وسط آرزو هام خلاصه یه دو روزه و
مام حواسمون کارو درست دراریمش
چرا این دوروز خوش نباشیمش
بالا پایین همه دارن منم یه روزایی بده حالم
اما به مشکلات برسونین که در نهایت همه چپ مائن

۷ مهر ۱۳۹۸ ۳۱۰۲ نفر ۳۸۸۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه