فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ عشق رویایی فرهان سلیمیان

متن آهنگ عشق رویایی فرهان سلیمیان
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

عشق تو به دلم افتادو دل دادم
مگه میشه باشه انقدر خوب یه آدم
با تو شده عشقم دنیام چه رویایی
توی دلم از عشق ببین شده چه غوغایی
جذابه چشمات خلیجه آخه موج موهات
حریفه یه لشکره نگات نگم از اون خنده هات
حساسم رو تو طاقت ندارم دوریتو
دوست داره دلم جوری تو رو آخه با دلم جوری تو
جذابه چشمات خلیجه آخه موج موهات
حریفه یه لشکره نگات نگم از اون خنده هات

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید فرهان سلیمیان عشق رویایی
تکست آهنگ عشق رویایی فرهان سلیمیان
عشق تو به دلم افتادو دل دادم
مگه میشه باشه انقدر خوب یه آدم
با تو شده عشقم دنیام چه رویایی
توی دلم از عشق ببین شده چه غوغایی
جذابه چشمات خلیجه آخه موج موهات
حریفه یه لشکره نگات نگم از اون خنده هات
حساسم رو تو طاقت ندارم دوریتو
دوست داره دلم جوری تو رو آخه با دلم جوری تو
جذابه چشمات خلیجه آخه موج موهات
حریفه یه لشکره نگات نگم از اون خنده هات
حساسم رو تو طاقت ندارم دوریتو
دوست داره دلم جوری تو رو آخه با دلم جوری تو
یه روز اگه نبینمت دلم واست پر میزنه
دست من نیست که آخه دلم واسه تو میزنه
نمیدونی که دلم گیره چشاته
یه غزل از شعر حافظ توو نگاته
تو که توو دلبری شهره شهری
خبر داری که با این دلم چه کردی
چجوری بگم چقدر دوست دارم دیوونه
حتی بشی لیلی دلم واسه تو مجنونه
جذابه چشمات خلیجه آخه موج موهات
حریفه یه لشکره نگات نگم از اون خنده هات
حساسم رو تو طاقت ندارم دوریتو
دوست داره دلم جوری تو رو آخه با دلم جوری تو
جذابه چشمات خلیجه آخه موج موهات
حریفه یه لشکره نگات نگم از اون خنده هات
حساسم رو تو طاقت ندارم دوریتو
دوست داره دلم جوری تو رو آخه با دلم جوری تو
۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۵۵ نفر ۸۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
برچسب ها : ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه