فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ فداتشم پویان مختاری

متن آهنگ فداتشم پویان مختاری
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

بیا بریم یه جایی که نباشه کسی میدونم دلت نداره ترسی
حرفای مردم نذاره تاثیر عشق که نداره مرزی
آخر عاقبت ما رو نگاه شدیم دیوونه با یه نگاه
چی دارن بگن این آینه ها اگه بری جات خالیه ها
تنهاییام فرار کرد من میخرم بگو غمت چند
تنهایی خودم فدات شم کم نمیزارم برات من
خلاصه بگم من عاشق پیشم غیر تو نمیخوام کسی باشه پیشم
با حرفات سریع قانع میشم برات بندای دلم پاره میشن
من از اون روزی که چشماتو دیدم دلم رفت

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید پویان مختاری فدات شم
تکست آهنگ فداتشم پویان مختاری
بیا بریم یه جایی که نباشه کسی میدونم دلت نداره ترسی
حرفای مردم نذاره تاثیر عشق که نداره مرزی
آخر عاقبت ما رو نگاه شدیم دیوونه با یه نگاه
چی دارن بگن این آینه ها اگه بری جات خالیه ها
تنهاییام فرار کرد من میخرم بگو غمت چند
تنهایی خودم فدات شم کم نمیزارم برات من
خلاصه بگم من عاشق پیشم غیر تو نمیخوام کسی باشه پیشم
با حرفات سریع قانع میشم برات بندای دلم پاره میشن
من از اون روزی که چشماتو دیدم دلم رفت
یکی دیگه شدم من، من و تو رو نشون میدن ما رو با دست
مگه مثل ما چند تا هست خودم پایتم تا تهش
تنهاییام فرار کرد من میخرم بگو غمت چند
تنهایی خودم فدات شم کم نمیزارم برات من
خلاصه بگم من عاشق پیشم غیر تو نمیخوام کسی باشه پیشم
با حرفات سریع قانع میشم برات بندای دلم پاره میشن

۱ آذر ۱۳۹۹ ۷۲۹ نفر ۹۸۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه