فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ فرصت دلیاز

متن آهنگ فرصت دلیاز
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

دارم صبر اما کم
دارم حق من محکم
جلوی تو هیچی نیستم
اما باور کن که غدم
مغزم شده شبکه فاضلاب
فکرم شده طرفای باطلا
یه تن لش با سه کام مشکوک
دارم میرم راهم تو بام بیا
میدونم خیلی بدم اما بام بیا

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید دلیاز فرصت
تکست آهنگ فرصت دلیاز
دارم صبر اما کم
دارم حق من محکم
جلوی تو هیچی نیستم
اما باور کن که غدم
مغزم شده شبکه فاضلاب
فکرم شده طرفای باطلا
یه تن لش با سه کام مشکوک
دارم میرم راهم تو بام بیا
میدونم خیلی بدم اما بام بی
بام بیا خیلی دیر نیست
مقدس عینه قدیس بام بیا چون که میپرسم
میدونم همش میزنم سرت این عشق لعنتیو
همش با قلب حس ابدی و تنش با من
نیست خب ولی هنوزم نابه میخای منتظر بمونم تا کی
اگه بری عینه فاجعس نگم برات از حس و حال بد
میدونی مثل من هیچکی نیست
توی شرطی و منم پیش بینی
میدونی وقتی با منی ساکتم
بری سفرم همیشه ساکتم
میدونی شدی یخرده بی رحم
ولی من حسمو به خوردت میدم
همه چی خوبه پس چطوری بگم
تو نباشی من یطوری میشم قدرت قلمو باور نداری
مهم نیست با کی میکنی با کی سواری
برات سخته که نباشی
تو قلبت ساختی برا چیرفتی میاد چیز بهتر
میده انگیزه بمن تا هم اسیر ثروت
منم دور از مسیر عشقم
میدونم نداری حس موندن مث من
که حال قصه خودت ندارم
ولی من مثل تو نه همیشه هستم مثل خودم
من زاده شدم واسه بردن
آش نمیرزم تو کاسه تو نه
همه بم میگن یه تختم کمه
فکر کنم تو برداشتی بردی
هر چی فوش بود از دهنت ما خوردیم
فک کن یک درصد تو از ما میخوردی
منم دیگه سر در گمم ول سرشار از خوابم
کمی کرده دورم حوادث میدونم دشمن قدرت نداره
موی نیست واسه ی نوازش جونی نیست واست فدا شه
رفتی جور که نکنه خراب شه مغزم شده بمب قلبم تپانچه
تو هم حتما هستش هواست منم بدجوری خستم الان چت
دیگه اعصابی نیست واسه دود کردن یه دسته مینی خاطراتتو
میدی دستتو بعدش دیگه از ارزش میری
گرمای بدنم کم کم میشه سرد این زندگی هر چند میده درصد
خودم خاموش عوض کلی
گذشتم از هر چی مانع سر راهه داره فدا میشه عاشق برای عاشق
گفت با دنیا سر سنگین باش بهش پا نده منم بد کردیم باش
خدایی حیفه این وقتامونه
هر چی میکشیم از حرفامونه پس کی این وسط بده سرسامون
قدرت قلمو باور نداری
مهم نیست با کی میکنی با کی سواری
برات سخته که نباشی
تو قلبت ساختی برا چی
رفتی میاد چیز بهتر
میده انگیزه بمن تا هم اسیر ثروت
منم دور از مسیر عشقم
۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۵۹ نفر ۹۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه