فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ ماماسیتا بهزاد لیتو

متن آهنگ ماماسیتا بهزاد لیتو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
حالا او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
یه چیزی به من بدین یکم بگیرم آروم
چشِ من قفل شده رویِ کمرِ خانم
بدون بازی‌ با اون هیچ جوری نداره قانون
نمیشه مخشو تو بخوای بزنی‌ آسون
به من نگاه میکنه میگه بیا جلو پسرک
میگم برو جلو آره غرورتو به درک

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید بهزاد لیتو ماماسیتا
تکست آهنگ ماماسیتا بهزاد لیتو
او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
حالا او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
[ورس یک]
یه چیزی به من بدین یکم بگیرم آروم
چشِ من قفل شده رویِ کمرِ خانم
بدون بازی‌ با اون هیچ جوری نداره قانون
نمیشه مخشو تو بخوای بزنی‌ آسون
به من نگاه میکنه میگه بیا جلو پسرک
میگم برو جلو آره غرورتو به درک
شات تکیلا لیموتو باس بمالی به نمک
هی‌ بزی لی امشبو صد سابیدی به الَک
[کورس]
او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
حالا او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
[ورس دو]
لم داده لبِ آب ککتلو میده سفارش
چشا من زومه روش‌ ای کاش زود بدم یه جا فِش
آمپرم زده بالا روشن شده چراغش
مث که میگه زیادی بالا بوده روم فشارش
میگه سخته برا همه کسی‌ نیست ایده‌ آلش
اگه کسی‌ نباشه اون سریع میگیره حالش
نمیدونم رو من آخر چی‌ میشه فازش
آآ ، همه جوره برام به دل میشینه کارش
[کورس]
او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
حالا او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
[هوک]
خانوم هستم خیلی‌ رک و تو هم همش لوکو لوکو
پرفاور بده اون پُکو ، سبزه تنت رنگ شوکو
شکلات بعدِ کونیاک ، میریم دور دنیا
صبحا ریز لا رول یا کوکو توو کلمبیا
او ماماسیتا ، او ماماسیتا ، او ماماسیتا
[کورس]
او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا
حالا او ماماسیتا تکون بده با بیتا
بگو زود بیاره سی تا ، تکیلا مارگاریتا

۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۱۴۳ نفر ۱۴۸۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

آرتین
آرتین در تاریخ ۰۶ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۲۶ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام بهزاد جون دوست داریم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه