فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ من از تو نمیترسم شایع

متن آهنگ من از تو نمیترسم شایع
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

بچه خوبی باش و نگیر انقد فازشو
خیالت جمع بلده مربی کارشو
واس ما تریپ نیا خوشگل یه حالی بده امشب کلا پشتت بمن باشه تو
من خود ممدرضا شایع ام عکسم اومده دیدن از بقلیا بپرس
بچه کجایی؟ من بچه کف پارکا چطور؟

آلبوم اترو اینجناب


ترانه ، شعر متن آهنگ جدید شایع من از تو نمیترسم من از تو نمی ترسم
تکست آهنگ من از تو نمیترسم شایع
بچه خوبی باش و نگیر انقد فازشو
خیالت جمع بلده مربی کارشو
واس ما تریپ نیا خوشگل یه حالی بده امشب کلا پشتت بمن باشه تو
من خود ممدرضا شایع ام عکسم اومده دیدن از بقلیا بپرس
بچه کجایی؟ من بچه کف پارکا چطور؟
سیس پل چاییش فیس روبه را نی په تا اینجام کیف کن حسابی
چون بعیده صب بغلم پلک و بمالی یه وقت نبینم ازم این کار زشت بخوای
اشتبا نگیر منو سفت بپا قضیه رو بنداز پایین سرو من آرومم الا همیشه رو
شرکت رو آتیش میزنم استفا نمیدم چون اندازه کافی از دست زبلا چکی ام ها خب
سرمون تو کونمون بود ما هم قول دادم چاقو نکشم وسط بلوارم
از زیر صندلی شاگردا نیوفته خون راه

اون بیرون با یه سری هار میطلبه
خیابونو دید پسرش گذاشت کارد جیب بغلش
تو چی میگی باید وایمیستاد میزدنش
ممدرضا نه ولی شایع جاش بی ادبه
حاجی *** میگیره دیگه از این ****
تو آهنگ ما به تو فحش بدیم تو یه فحش به ما
حالا جفتمون باشیم دوتا گنده لات
نه خبر از چپ نه راست
من از این بچه بازیا فراری ام
خودتو اسم از بغل ما دراری پس
من کارمو رشد میدم ادعا
اعتبار میخوام اما نه اعتبار از حاشیم
بچه خوبی باش و نگیر انقد فازشو
خیالت جمع بلده مربی کارشو
واس ما تریپ نیا خوشگل یه حالی بده امشب کلا پشتت بمن باشه تو
من خود ممدرضا شایع ام عکسم اومده دیدن از بقلیا بپرس
۷ مهر ۱۳۹۸ ۸۶۲ نفر ۱۱۹۱ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه