فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ نمیدونی چقدر دلم میخواد شایع

متن آهنگ نمیدونی چقدر دلم میخواد شایع
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

نمیدونی چقد دلم میخواد یه روز بدونه اینکه به کسی بگم برم
همه دنبالم بگردن در به در انقدر که یه روز دیدنم جرم بدن
فقط یه بار ملاحضه نکنم همین مامان نگه نیستی اما هنوز بچمی
برا ما که خوابمون تازه ده شب پرید یه دلیل بیار راه کج نریم
نمیدونم تقصیر اینجاست که نمیرسه هیشکی به هیچ جا
یا چون پامون زیر کسی جفت پا نمینداخت
همیشه وضع اینه بی صاحاب از گلو ما نمیره پایین
اصلا دلمون نمیاد در کسی بمالیم لای رفیقامون هرکیم برسه جاییو

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید شایع نمیدونی چقدر دلم میخواد
تکست آهنگ نمیدونی چقدر دلم میخواد شایع
نمیدونی چقد دلم میخواد یه روز بدونه اینکه به کسی بگم برم
همه دنبالم بگردن در به در انقدر که یه روز دیدنم جرم بدن

فقط یه بار ملاحضه نکنم همین مامان نگه نیستی اما هنوز بچمی
برا ما که خوابمون تازه ده شب پرید یه دلیل بیار راه کج نریم

نمیدونم تقصیر اینجاست که نمیرسه هیشکی به هیچ جا
یا چون پامون زیر کسی جفت پا نمینداخت

همیشه وضع اینه بی صاحاب از گلو ما نمیره پایین
اصلا دلمون نمیاد در کسی بمالیم لای رفیقامون هرکیم برسه جاییو

کسیو رنجونده باشه دیگه رفیق ما نی
من الان رو کولمه دمم میرم اعصاب کسیم خورد نمیکنم

اما اگه یه روز لنگ موندین بگین خودمو زود میرسونم
یادتون نره یادم کنیدا خوش باشید خوشحالم کنید

نشه سلامتی داشتون نزنید هرموقع پا الکلیدا
هرچی که دیدم بسمه میرم من خسته نیستم خوده خستگیم

این همه دویدم چی دستم رسید تهش هنوز نشد یه عکس خوب ازم بگیرن
نقش من این نیست سنگر بگیرم فقط بگم نمیشه و تهشم بمیرم

یه روزی دنیاست که میرقصه به ساز من خودمو میشناسم عقب نمیرم
عزیز میگفت اگه دوست دارم شرایطو تغییر بدم زود

باید یاد بگیرم اگه میلنگم مثل مرد وایسم بگم تقصیر من بود
بابام مسئول مسئولیاتم نیست هرچیو خواستی هرچیو نخواستی

اگه یه روز دنگ خرجیتو نداشتی بابات مسئول مسئولیاتت نیست
پس از همون سن کمم رفتم دستم برسه به دهنم

تنها چیزی که از بابام میخوام عشقه فقط من برا بابام بنز میخرم
من عرضشو دارم اهمیت نمیدم کسی پشتم بیان نه

قشنگ وایمیسه کت تن ما هم کافیه فقط بخوام من
باقیشو میکنه خود جهان حل میکنه چون پر علاقه ام
اگه میخوام یه سر تو سرا درارم تا ظهر تو خونه نخوابم خب

زندگی معمولی پر واسه آدمای از من معمولی تر
من بنده اون خدام حاجی بزرگ خیلیا برا من کوچیکن

هرچی که دیدم بسمه میرم من خسته نیستم خوده خستگیم
این همه دویدم چی دستم رسید تهش هنوز نشد یه عکس خوب ازم بگیرن

نقش من این نیست سنگر بگیرم فقط بگم نمیشه و تهشم بمیرم
یه روزی دنیاست که میرقصه به ساز من خودمو میشناسم عقب نمیرم

۷ مهر ۱۳۹۸ ۶۹۵۸ نفر ۹۰۸۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۵)

مهیار
مهیار در تاریخ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۲۰:۳۲ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)

Ok

fatw
fatw در تاریخ ۱۶ دی ۹۹ ، ۱۵:۵۵ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

کدش چنده خب 

آرتا
آرتا در تاریخ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۳۷ در مورد این مطلب گفته: ()

کدش چنده

ابوالفضل
ابوالفضل در تاریخ ۱۰ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۸ در مورد این مطلب گفته: ()

عالی بود 

سحر
سحر در تاریخ ۰۷ مهر ۹۸ ، ۲۱:۳۵ در مورد این مطلب گفته: ()

خیلی اهنگ قشنگیه

مرسی
خوشحال میشم این پست منم بخونی و نظرتو بدی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه