فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ ننال آرتا و سهراب ام جی و مونتیگو

متن آهنگ ننال آرتا و سهراب ام جی و مونتیگو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

از خودت چیزی نداری که داش
من میرسم به هرجایی بخوام
نمیان اون حوالی bitcha cha cha chon
پولارو میدم من حاجی به گا
نرو نه نه از ما دیگه بالا زاخار؟
برو خونه شبا پیش مامان بابات
خفه نَنال دیگه باو آخه کارا تورو نمیخرن حراجی بزار
از بچگیم بودم اهل ریسک
تنهایی میرفتم من تو قفس شیر

آرتا و کوروش و سامان ویلسون و سهراب ام جی و مونتیگو

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید آرتا و سهراب ام جی و مونتیگو ننال
تکست آهنگ ننال آرتا و سهراب ام جی و مونتیگو
از خودت چیزی نداری که داش
من میرسم به هرجایی بخوام
نمیان اون حوالی bitcha cha cha chon
پولارو میدم من حاجی به گا
نرو نه نه از ما دیگه بالا زاخار؟
برو خونه شبا پیش مامان بابات
خفه نَنال دیگه باو آخه کارا تورو نمیخرن حراجی بزار
از بچگیم بودم اهل ریسک
تنهایی میرفتم من تو قفس شیر
شبا میاد صداش میزنن تو منطقه تیر
بریزن پیدا میکنن توی خونم همه چی
بیست و چاری میپاد دم هتل بادیگارد
شبا پاره پوره میشم دو سه ماه بیدار
کاراشو میکنم سریع کصه تا بیاد
جوری که فرداش دولا دولا میره دور فامیلا
یه روز بد میبینی نزن تو بمون حرفی
انقدر کص و شعر نگین نداره بتون ربطی
اسکل تو نمیخواد بگی بخونم چی
یهو سه تاتونو میکنم تو یه روز هتریک
چی زدی دوباره داده جنس بد دیلر
جلوم چاقال وایمیستی کتفت در میره
دافت کرم داره هی میکنه نصف شب پیله
با یه چشمک دو صبح بهم مثل سگ میده زاخار
از خودت چیزی نداری که داش
من میرسم به هرجایی بخوام
نمیان اون حوالی bitcha cha cha chon
پولارو میدم من حاجی به گا
نرو نه نه از ما دیگه بالا زاخار؟
برو خونه شبا پیش مامان بابات
خفه نَنال دیگه باو آخه کارا تورو نمیخرن حراجی بزار
چیز سفت می شنوید سری دردتون میاد
چیز خوبم که می بینید اصلا بدتون میاد
گریه و سیگار ته موزیکات خودتون میسازید چیزی که سرتون میاد
یکی راه افتاد تو پشت اون سواری
برا فکرو انتخاب هم حوصله نداری
یه گوشه کز کردی میگی گنده ی مرامی
سیخ نمیزنی دادا فقط مفت خوره کبابی چرا
همه خورده شیشه دارن همه زات خراب
دلیل بدبختی مهم نی کو راه فرار
جا این حرفا برو بدو یکم مایه درار
خسته از همه جا افتادی به دادو هوار
حریفتو نگاه نکن بگو میبرم
زیرتو نگاه نکن و بگو میپرم
نگو چرا ندارم و کمه نیست
بگو سال دیگه همین موقع همتونو میخرم کش
ولش کن بابا بریم این کص و شعرو بزنیم ببینیم چیه
دخترایی که عشق کایلی و کارداشیان دارن
آخر هفته که شه پارتی رو با من میرن شاید
شنیدم کونشون گنده شده خیلیا با من؟
این خاله زنک بازیا به ما نمیاد واقعا
اینا تهش گنده شن هم باید سرشو بزنن
خوبا همه دور منن قفل نکن زاخار میدم پَستو بزنن
ببین هولا تو صفن و خفنا تو کفن میدم قبرتو بکنن
انقدر تو کاراتون نَنال چرا پول بابامون نذاشت
وایسا رو پاهات و درار رُخ خوبارو تو نیا
اینجا گولاخا تو قلاف اونجا سولاخاتون خلاف
بازی دستمونه الان بگیر لفظمونو طلا
ترکمون که دراد تهران رفته روی هوا
کارا سره توی سرا لا این جک و جونورا
از خودت چیزی نداری که داش
من میرسم به هرجایی بخوام
نمیان اون حوالی bitcha cha cha chon
پولارو میدم من حاجی به گا
نرو نه نه از ما دیگه بالا زاخار؟
برو خونه شبا پیش مامان بابات
خفه نَنال دیگه باو آخه کارا تورو نمیخرن حراجی بزار
زاخار کار ماها پشم ریزونه
بیتا مشت میزونه
هیتا کش میسازه برا تو تش میمونه
تیمم سمیه تضمینی لش دیوونه
فن خلافتونم شبا تا هشت بیرونه
برو مشتی خونه نشه اشکی کونت بره کشکی جونت
فمینیستی یا فاز لاتی هی میگی بِت بده لا رفیق کاسباتی چرا پس
میکنی برا من تازه قاطی
اینا که تنبون نشد حاجی واسه فاطی (اِوا نه)
اینجا بیتا گنگ ملودیه ناب
ترکاتو میزارم بعدش میاد اموجی خواب
حرص میخورید عمو هنو تو تهرانه
تیمتون استقلاله داره ولی خوزستانه
واسه رپ ایران دیگه شدید مایه ی ننگ
پ برین توئیت کنید چون ندارید خایه ی جنگ

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه