فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ هیاهو کوروش

متن آهنگ هیاهو کوروش
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

لبات اون جام شرابه که میخوام سر بکشم
نمیدونم اون چشا رو با کدوم رنگ بکشم
انقدر از تو میگم تا که همه خسته بشن
به همه دنیا بگو دورِ تو رو خط بکشن
لبات اون جام شرابه که میخوام سر بکشم
نمیدونم اون چشا رو با کدوم رنگ بکشم
انقدر از تو میگم تا که همه خسته بشن
به همه دنیا بگو دورِ تو رو خط بکشن
تو هیاهوی نگات هی خودمو گم میکنم
مگه این ستاره ها جاتو تو شب پر میکنن

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید کوروش هیاهو
تکست آهنگ هیاهو کوروش
لبات اون جام شرابه که میخوام سر بکشم
نمیدونم اون چشا رو با کدوم رنگ بکشم
انقدر از تو میگم تا که همه خسته بشن
به همه دنیا بگو دورِ تو رو خط بکشن
لبات اون جام شرابه که میخوام سر بکشم
نمیدونم اون چشا رو با کدوم رنگ بکشم
انقدر از تو میگم تا که همه خسته بشن
به همه دنیا بگو دورِ تو رو خط بکشن
تو هیاهوی نگات هی خودمو گم میکنم
مگه این ستاره ها جاتو تو شب پر میکنن
میکنی حال خرابو خوب بیای ، خوب بیای‌
میکنم همه ی این قاصدکا رو فوت بیای
[ورس یک – امیری]
کاش فردا صبح چشمام واشه
ویومون تهران باشه
تو بشمار تا سه دکمه هات وا شه
میکردم گردنتو اسنیف
میسوزونه شیرینی لبتو بیلیز بود
گفتم هرچی وایبِ بدِ تو بریز دور
بری حالم اصلاً بعدت اوکی نیست
حالم بعدت اوکی نیست
فهمیدیم باید تابستون بره
چقد حالمونو گرفت
پیشِ منه از راه دور دلت
نمیشه این روزا یادمون بره
با هم انقدر خوب
تا اسفند دود کنیم هی هر روز
یه سال باهات مثه پلک رفت زود
* خوار ساعتا با تو کِیفم کوک
[ورس دو – کوروش]
شبای تنهایی که تیره و تارن واسه من
اون شبا که پرستاره ان واسه تو
همون آهنگ که باهاش خاطره داریم واسه من
من اصلاً دار و ندارم واسه تو
[کورس – تامارا]
لبات اون جام شرابه که میخوام سر بکشم
نمیدونم اون چشا رو با کدوم رنگ بکشم
انقدر از تو میگم تا که همه خسته بشن
به همه دنیا بگو دورِ تو رو خط بکشن
لبات اون جام شرابه که میخوام سر بکشم
نمیدونم اون چشا رو با کدوم رنگ بکشم
انقدر از تو میگم تا که همه خسته بشن
به همه دنیا بگو دورِ تو رو خط بکشن
تو هیاهوی نگات هی خودمو گم میکنم
مگه این ستاره ها جاتو تو شب پر میکنن
میکنی حال خرابو خوب بیای ، خوب بیای‌
میکنم همه ی این قاصدکا رو فوت بیای ، فوت بیای

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳۰ نفر ۲۹۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

لاک پشت
لاک پشت در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۴۶ در مورد این مطلب گفته: ()

زاخارهاساعت آقات وکیفم کوک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه