فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست توحید خودت شاهدی

متن آهنگ و تکست توحید خودت شاهدی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست توحید خودت شاهدی

ترانه و شعر آهنگ خودت شاهدی از توحید

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

یه حرفی بزن این سکوتت عذابه تحمل ندارم که دلگیر باشی
همش فکر اینم چجوری بخندی نمیخوام از این زندگی سیر باشی
دروغم بگی من بهت شک ندارم بازم اعتمادم بهت کم نمیشه
همون شب که گفتی برو رفتم اما خودت دیدی اون شب که بازم نمیشه
خودت شاهدی راه ها بسته شد که بی راهه ها هم به سمتت رسید
جلو رفتم اما نشد دور شم یه چیزی منو هی عقب میکشید
خودت شاهدی راه ها بسته شد که بی راهه ها هم به سمتت رسید
جلو رفتم اما نشد دور شم یه چیزی منو هی عقب میکشید
ازم دور باشی تحمل ندارم برام زندی سخته و بیقرارم
یه کاری بکن تا کنارم بمونی به این فاله حسه خوبی ندارم
واسم بدترین لحظه ی زندگی بود همون لحظه ای که ازت میبریدم
تو عاشق نبودی که دلواپسم شی تو شاید نفهمی که من چی کشیدم
خودت شاهدی راه ها بسته شد که بی راهه ها هم به سمتت رسید
جلو رفتم اما نشد دور شم یه چیزی منو هی عقب میکشید
خودت شاهدی راه ها بسته شد که بی راهه ها هم به سمتت رسید
جلو رفتم اما نشد دور شم یه چیزی منو هی عقب میکشید

۳ تیر ۱۳۹۵ ۲۰۴ نفر ۲۲۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه