فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست جدید اشکان ناظری بنام ساقی

متن آهنگ و تکست جدید اشکان ناظری بنام ساقی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست جدید اشکان ناظری بنام ساقی

ترانه و شعر آهنگ ساقی از اشکان ناظری

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

علی یا ایها الساقی زندگی بر ما برگشته
بیا رهاشیم از دنیا که دل از غم رها گشته
ساقی پر کن پیمانه را پر کن ز شادی خانه را
دیوانه عشقم شدم بنگر حال دیوانه را
بزن امشب آهنگ خوش که امشب حال خوش دارم
از غصه و غم آزادم چون در کنار دلدارم
تا دیدم روی چون ماهت بی پروا به تو دل بستم
خیره به چشمان توام بذار دستاتو تو دستم
مستم من از مستی تو هست من از هستی تو
دستم بود در دست تو بهتر ز هرکس دست تو
سرو چمان من تویی آرام جان من تویی
سلطان قلب این دل بی هم زبان من تویی
من مستم و تو دیوانه ما را که برد به خانه
در بزم ناز عاشقی هم شمع است و هم پروانه
علی یا ایها الساقی زندگی برگشته به ما
رها گشته غم از این دل بیا رهاشیم از دنیا
پر از شادی کن خانه را ساقی پر کن پیمانه را
از عشق او دیوانه‌ام بنگر حال دیوانه را
بزن آهنگ خوش امشب که امشب حال خوش دارم
از غصه و غم آزادم چون در کنار دلدارم
چو دیدم روی ماهت را چه بی پروا من دل بستم
شدم خیره به چشمانت بذار دستاتو تو دستم
مستم من از مستی تو هست من از هستی تو
دستم بود در دست تو بهتر ز هرکس دست تو
تویی سرو چمان من تویی آرام جان من تویی
سلطان قلب من تویی بیا ای هم زبان من

۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۱۰ نفر ۲۴۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه