فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست جدید اپیکور بند به نام فیک لاو

متن آهنگ و تکست جدید اپیکور بند به نام فیک لاو

Epicure Band عشق جعلی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست جدید اپیکور بند به نام فیک لاو

ترانه و شعر آهنگ فیک لاو از اپیکورباند

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

یادته میگفتیم این فرمول ماست
شب رو تخت و صبح تو تراس
هر وقت رفتی برگشتی گفتی بیا آب بدیم به این گلدونا باز
همه چی عالیه حس ما فقط خوب
رابطمون فقط دوری از این اجتماع بلد بود
هر وقت دعوا بینمون میشد جفتمون باهم میگفتیم اشتباه از من بود
اشک تو چشامونه
فکر نکن برام اسونه
ولی میدونم همیشه تهش جداییه
این یه قانونه
اشک تو چشامونه
فکر نکن برام اسونه
ولی میدونم همیشه تهش جداییه
این یه قانونه
دختر حشری نبینم پکری
نبینم اشکو تو اون چشمای عسلیت
من اصن ندیدم تو روزام عسلی
جز یه عشقه فیکه بدلی
یادته رابطه عین گلامون ناب بود
دل دوتامون شاد بود
غرق شده بودیم تورویا ولی انگار مابیدار بودیم
همه دنیاشون خواب بود
گفتم ساری اگه دیدی اصن بهش خوبی نمیاد
ساری بیبی اگه باهات مهمونی نمیاد
گفتی دلم اسیره دلته
گفتم دلم اینقدرپره که دیگه زندونی نمیخاد
باعث شدیم از دلامون رو سیاه بره
همون حسی که گفتیم یه روزی کامله
حالا هر جا میریم خاطرات باهامونه
اره جفتمونو کرد این دوستی حامله آه
اششششک تو چشامونهه
فکر نکن برام اسونه
ولی میدونم همیشه تهش جداییه
این یه قانونه
ااااشششک تو چشامونهههه
فکر نکن برام اسونهههه
ولی میدونم همیشه تهش جداییه
خاستم تورو بکنم فقط وصله خودم
ولی سرد که شدی ازت خسته شدم
فهمیدم عین سنگم تا حس نباشه عشقو درک نمیکنم
اون که عاشق نباشه
تو میدونستی یه ادم خلمو خرابم
زندگی طی میشه منم رولمو سوارم اره
گفتم بیبی تو با من حیف میشی
چون حوصله یه عصبی عین خودمو ندارم
گفتی حس اغوشت مثل پریدن از قفسه
ارامش میده شدیدا هر نفست
گفتم همه اینا فقط عادته
گلم اگه هنوز باهمیم دقیقا از حوسه
درد همو میفهمیدیم که زیاد حالا حتی حرفامونم ترجمه میخاد
خیلی وقته درک نمیکنم حسه تورو
برو با اون که شده برات مثل زورو
اشک تو چشامونهههه ،فکر نکن برام اسونهههه
اشکککک تو چشامونههه
فکر نکن برام اسونه
یه عشق فیک بدلی
اره جفتمونو کرد حامله
بگو کی میتونه درکت کنه
کی میتونه مستت کنه
من میرم از پیشت
من میرم از پیشت
بگو چی عوض میشهههه
من میرم از پیشتتت اپیکووور

۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۹۱۳۶ نفر ۱۱۳۱۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۲)

مهشاد
مهشاد در تاریخ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۸ در مورد این مطلب گفته: ()
عالی بودددد واقعان فوق العادس ...
MOHADESE
MOHADESE در تاریخ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۰ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

واقعا عالی بود بهترین اهنگتون به نظر من بود عالی بود خیلی خوبید         ILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOU      

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه