فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست رضا یزدانی به نام میترسم از خودم

متن آهنگ و تکست رضا یزدانی به نام میترسم از خودم

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ می ترسم ازخودم از رضایزدانی

از آهنگهای آلبوم دوئل در آینه

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

یه ترسم از خودم که توی آینه هاشور میزنه منو فکرامو
میخندمو شبیه خودم نیستم تکرار میکنه یکی حرفامو
سردرگمم نگاه تو گم کردم این خونه جای سقف پره دیواره
من پرت میشم از لبه ی کابوس هذیون هایی که واقعیت داره
روزای تو بدون منم خوبه روزای من بدون چشات مبهم
لااقل بذار به خواب تو پام وا شه لااقل بذار از شب تو رد شم
این عکس لعنتیه چشات اینجاست خون تو چشام دویده و تب دارم
ترس نداشتنت توی رگهامه از عشقی که تموم بشه بیزارم
جایی برای من تو خیالت نیست حس منه که حالتو بد کرده
دنیای تو شبیه خودت زیباست دنیای من شبیه خودم سرده
روزای تو بدون منم خوبه روزای من بدون چشات مبهم
لااقل بذار به خواب تو پام وا شه لااقل بذار از شب تو رد شم

۴ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳۲ نفر ۲۹۳ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

محمد علی مالک زاده
محمد علی مالک زاده در تاریخ ۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۴ در مورد این مطلب گفته: ()
چقدر از این خواننده بدم میادم
رضا خرصدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه