فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست محسن چاوشی بنام متصل

متن آهنگ و تکست محسن چاوشی بنام متصل

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ متصل از محسن چاوشی

از مجموعه آهنگ های آلبوم امیر بی گزند

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

جان من است او هی مزنیدش حال من است او هی مبریدش
آب من است او نان من است او مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش سرخی سیبش سبزی بیدش
متصل است او معتدل است او شمع دل است او پیش کشیدش
جان من است او هی مزنیدش حال من است او هی مبریدش
آب من است او نان من است او مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش سرخی سیبش سبزی بیدش
متصل است او معتدل است او شمع دل است او پیش کشیدش
هر که ز غوغا وز سر سودا سرکشد اینجا سر ببردش
عام بیاید خاص کنیدش خام بیاید هم بپزیدش
باغ و جنانش آب روانش سرخی سیبش سبزی بیدش
متصل است او معتدل است او شمع دل است او پیش کشیدش
جان من است او هی مزنیدش حال من است او هی مبریدش
آب من است او نان من است او مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش سرخی سیبش سبزی بیدش
متصل است او معتدل است او  شمع دل است او پیش کشیدش

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۴۳۹۹ نفر ۵۶۶۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱۱)

آرمان
آرمان در تاریخ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۰۴:۳۰ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

فکر نمیکنم "بالدیش الحدیقه الاولا" بگه،‌به نظرم اولش "من"و آخرش به "الله"بیشتر شبیهه....
عجب معمایی شده!!!!!!!!

Sayeh Khajeheiyan
Sayeh Khajeheiyan در تاریخ ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۰۹ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

من قسمت عربی را به یکی از دوستانم که عراقی هست دادم گوش کرد ولی نفهمید.

کنجکاوم بدونم چی هست؟!!

سعید
سعید در تاریخ ۱۴ مهر ۹۵ ، ۰۸:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
 بنده هم اون تیکه وسط و آخر این آهنگ زیبا جالب و راز آلوده بنظرم توصیف زیبایی از یک بهشت .... 
بنظر نمیرسه عربی باشه باید از محسن جان چاووشی پرسید که این تیکه چیه ! ! ! ؟
حمید
حمید در تاریخ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۶ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
فقط راجب متن عربی زیر بحث دارم و میخوام بدونم چی میگه .لطفا بنویسیدش 
رهام آریاراد
رهام آریاراد در تاریخ ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۳ در مورد این مطلب گفته: ()

به نظر من و پس از بارها گوش دادن  آهنگ توسط من و دوستانم که از طرفداران چاوشی هستیم به این نتیجه رسیدیم که اون تیکه وسطش میگن : 
بالدیش بالحدیقه الاولا
به معنی اینکه : به باغ  والا (بهشت یا جایگاه بزرگان) وارد شو
فرزانه
فرزانه در تاریخ ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۸ در مورد این مطلب گفته: ()
منم دوست دارم بدونم چی میگه وسطش. فکرمو درگیر کرده.. :|
مهاجر
مهاجر در تاریخ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۹ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

سلام
ضمن تبریک و خدا قوت به محسن جاوشی عزیز بخاطر آلبوم فوق العاده زیبای" امیر بی گزند."
بنده نیز مثل دیگر دوستان این سوال برام مطرح شده . یک سری کلمات نامفهوم در بین " قطعه شعر متصل به گوش "میرسه که البته رازگونه تر هم شده
میشه لطف کنید متن دقیق اونو برام ایمیل کنید ؟
با تشکر - مهاجر
موسسه بهره وری همه فرزندان زمین
پایه گذار علم نقطه تعادل پایدار- علم p


مرجان
مرجان در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۱ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام 
از دوستان کسی می دونه اواسط آهنگ اون تیکه ظاهرا عربی چی هستش؟
عمار محمدی
عمار محمدی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۰ در مورد این مطلب گفته: ()
عبارتی که در بین خوانده می شود را بارها گوش دادم و متوجه نشدم. دوستان کسی می داند آن چیست؟
فرزین
فرزین در تاریخ ۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۴ در مورد این مطلب گفته: ()
حال من است اشتباهه
درستش آن من است او
یعنی ازعان من است
مریم
مریم در تاریخ ۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۱۶ در مورد این مطلب گفته: ()
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه